Alessandro Beda po trzech latach wraca do Biedronki
Alessandro Beda ponownie dołączył do zespołu sieci sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska) – wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Objął stanowisko dyrektora ds. innowacji marketingowej i pozycjonowania marki.

Alessandro Beda pracował w sieci Biedronka od stycznia 2019 roku do sierpnia 2022 roku. Najpierw był dyrektorem handlowym, a po dwóch latach objął stanowisko dyrektora ds. lojalności, cyfryzacji i innowacji.
Od lipca 2023 roku do czerwca br. był związany z Grupą Eurcash. W tym okresie był dyrektorem ds. marketingu i CRM Delikatesów Centrum oraz (równocześnie) dyrektorem zarządzającym marki prywatnej.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Wcześniej Alessandro Beda był członkiem rady nadzorczej firmy KCI, która prowadzi działalność m.in. w segmencie nieruchomości. Od lipca 2016 do kwietnia 2018 roku pracował w PwC, gdzie zajmował stanowisko dyrektora odpowiedzialnego za strategię transformacji digital w regionie CEE. Przeszedł tam z Vershold Group, gdzie przez rok był chief design directorem.
W latach 2009–2015 był związany z agencją reklamową Duda, która pracuje dla Jeronimo Martins Polska. Przez pierwsze dwa lata pełnił funkcję associate creative directora w oddziale tej agencji w Portugalii, a potem był executive creative directorem w Duda Polska. Wcześniej zawodowo związany był z agencjami reklamowymi. Pracował m.in. w McCann Worldgroup czy DraftFCB Portugalia.
Dołącz do dyskusji: Alessandro Beda po trzech latach wraca do Biedronki