Allegro kampanią "Ogarnij po swojemu" chce zmienić wizerunek w oczach pokolenia Z
Platforma sprzedażowa Allegro prowadzi kampanię "Ogarnij po swojemu", której celem jest zmiana wizerunku marki w oczach przedstawicieli pokolenia Z. Reklamy pokazują młodym ludziom, że Allegro zna ich świat, rozumie potrzeby i oferuje to, czego szukają.

Głównym nośnikiem komunikacji jest minutowy film zrealizowany w formie manifestu. Rozpoznawalne przez pokolenie Z sytuacje i spontaniczna narracja opowiadają o tym, co dla nich najważniejsze – pasjach, marzeniach, potrzebie wyrażania siebie, budowania relacji oraz ciągłym poszukiwaniu inspiracji.
Profilowane krótkie filmy koncentrują się na konkretnych potrzebach i podkreślają główny komunikat – czegokolwiek szukasz, ogarniesz to z Allegro. Materiały video pojawiły się w kanałach social media – Tik Tok, Facebook, Instagram oraz Youtube. Dodatkowo kampanię wsparły spoty audio stworzone z myślą o platformie Spotify.
Za kreację reklam odpowiada agencja Ogilvy. Filmy wyreżyserował Krzysztof Grajper, za produkcję odpowiada MOON Films, za postprodukcję obrazu – Televisor, za udźwiękowienie – studio Juice. Wyborem i zakupem mediów do kampanii zajęły się agencje: Handmade, LiquidThread oraz Starcom.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Allegro kampanią "Ogarnij po swojemu" chce zmienić wizerunek w oczach pokolenia Z