Anna Jarosz-Badziak przeszła z Grupy dentsu do Starcomu
Anna Jarosz-Badziak objęła stanowisko communications & business directora w Starcomie (Publicis Media), dołączając do grona dyrektorów kierujących zespołami klienckimi w agencji. Poprzednio przez wiele lat związana była z Grupą dentsu.

Jarosz-Badziak od połowy kwietnia br. rozpocznie zarządzanie jednym z zespołów klienckich, zajmującym się tworzeniem strategii komunikacji, planowaniem i zakupem mediów oraz specjalistycznymi usługami oferowanymi przez Publicis Groupe.
- Ania jest jednym z najbardziej doświadczonych strategów mediowych na naszym rynku. Cieszę się, że nasze drogi zawodowe wreszcie się spotkały, bo zawsze miałam ogromny szacunek do jej wiedzy, znajomości potrzeb biznesowych firm oraz sukcesów w pracy z klientami. Wiem też, że dociekliwość, rzetelność i świetny client service sprawią, iż Ania doskonale odnajdzie się w kulturze biznesowej Starcomu - mówi Magda Kolenkiewicz, dyrektor generalna Starcomu.
Kariera zawodowa Anny Jarosz-Badziak w branży komunikacji marketingowej rozpoczęła się kilkanaście lat temu i była związana z grupami WPP oraz Dentsu. Od 2013 roku zarządzała domem mediowym Vizeum Polska, należącym do Dentsu. Była odpowiedzialna za strategię marki Vizeum oraz realizacje celów biznesowych, relacje z kluczowymi klientami, zarządzanie zespołem w modelu zespołów zintegrowanych wokół obszarów media-kreacja-technologia, oraz za rozwój biznesu.
Wcześniej jako media director odpowiadała za współpracę z kluczowym klientem grupy – firmą Ferrero w Polsce i krajach bałtyckich. Pracowała dla najbardziej wymagających reklamodawców w Polsce, takich jak: Grupa Cyfrowy Polsat, Sephora, Dior, Pandora, Calzedonia, Netia, Glovo, Honda, Burger King, Grupa Fox Channels, UPC, Panasonic, Nivea i Nike.
Z Grupą dentsu rozstała się w połowie 2020 roku.
Jest absolwentką Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im L.Koźmińskiego.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Anna Jarosz-Badziak przeszła z Grupy dentsu do Starcomu