Anna Lewandowska, Julia Wieniawa i Małgorzata Socha w świątecznej kampanii Apartu (wideo)
Anna Lewandowska i Julia Wieniawa dołączyły do grona ambasadorek marki jubilerskiej Apart. Wspólnie z Małgorzatą Sochą wystąpiły w nowej, świątecznej reklamie marki.

Anna Lewandowska, Julia Wieniawa i Małgorzata Socha wystąpiły w świątecznej kampanii Apartu "Lubię wracać...". Tłem muzycznym w niej jest piosenka Zbigniewa Wodeckiego "Lubię wracać tam gdzie byłem".
Bohaterki spotu wcieliły się w role przyjaciółek, które wspólnie celebrują czas świąteczny.
Na kampanię składa się spot oraz sesja zdjęciowa, w których sportsmenka i aktorki prezentują się w różnych stylizacjach i eksponują biżuterię marki. Za realizację klipu i sesji zdjęciowej odpowiada fotograf Marcin Tyszka.
- Nowe ambasadorki Apartu to wyjątkowe, charyzmatyczne kobiety, które są spełnione w życiu prywatnym, z sukcesami realizują swoje zawodowe pasje i niezmiennie od wielu lat inspirują miliony Polek. Anna Lewandowska to utytułowana sportsmenka i trenerka, która porwała za sobą rzesze kobiet, mobilizując je do zmian i zdrowego trybu życia. Na co dzień jest szczęśliwą mamą i żoną Roberta Lewandowskiego. Julia Wieniawa mimo młodego wieku ma na koncie wiele sukcesów - jest wokalistką i aktorką, z powodzeniem realizuje się także jako bizneswoman - informuje Apart.


Kampania będzie prowadzona w listopadzie i w grudniu w telewizji, prasie i w internecie oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej i w mediach społecznościowych.
Wcześniej w reklamach Apartu występowały m.in. Katarzyna Sokołowska, Katarzyna Zielińska.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Anna Lewandowska, Julia Wieniawa i Małgorzata Socha w świątecznej kampanii Apartu (wideo)
zniechęca, choć pewnie miało zachęcać...