ARBOmedia sprzedaje na wyłączność reklamę w Smyku
Firma ARBOmedia Polska uzyskała wyłączność na sprzedaż powierzchni reklamowej w sieci sklepów Smyk w całej Polsce.
Umowa dotyczy wszystkich nośników możliwych do wykorzystania w sklepach Smyk przez firmy zewnętrzne.
ARBOmedia na terenie sklepów Smyk sprzedawać będzie także standy przy kasach, ramki A4 przy gondolach, naklejki na lustrach, monitory LCD oraz przeprowadzać będzie samplingi i akcje z hostessami.
Sieć sklepów Smyk obejmuje 44 lokalizacje rozmieszczone w miastach całego kraju.
Inne
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: ARBOmedia sprzedaje na wyłączność reklamę w Smyku