Arena Media wygrywa przetarg na obsługę mediową F-Trust
Dom mediowy Arena Media, należący do Havas Media Group, wygrał przetarg na obsługę mediową dystrybutora produktów inwestycyjnych F-Trust. Odpowiada za całościowe planowanie i zakup mediów.

W ramach nawiązanej współpracy, od marca wystartuje pierwsza kampania mediowa F-Trust, nastawiona na promocję marki jej usług oraz produktów. Działania realizowane będą w telewizji i obejmą sponsoring na antenach TVN 24 oraz TVN 24 Biznes i Świat. Kampania potrwa do czerwca br.
Strony nie informują, na jaki okres podpisano umowę.
Spółka F-Trust jest niezależnym dystrybutorem produktów inwestycyjnych, który oferuje ponad 1000 funduszy inwestycyjnych.
Nowi klienci

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Arena Media wygrywa przetarg na obsługę mediową F-Trust