Arena Media wypromuje polski bursztyn za granicą
Arena Media podpisała umowę z Krajową Izbą Gospodarczą Bursztynu dotyczącą planowania i zakupu reklam na potrzeby kampanii promującej polski bursztyn na rynkach zagranicznych.
Reklamy polskiego bursztynu ukażą się w prasie konsumenckiej i na billboardach w Niemczech, Włoszech, Stanach Zjednoczonych i Chinach. Będą częścią akcji, która obejmie również m.in. wizyty studyjne dziennikarzy, misje wyjazdowe polskich firm oraz przyjazdowe zagranicznych kupców, międzynarodowe warsztaty bursztynnicze, międzynarodowe sympozjum o bursztynie, projekt Trendbook oraz Galę Bursztynu i Mody.
Budżet całego projektu wynosi prawie 7 mln. zł. Na zlecenie Ministerstwa Gospodarki realizuje je Konsorcjum „Bursztyn Skarb Polski”, w skład którego oprócz Krajowej Izby Gospodarczej Bursztynu Międzynarodowe wchodzą Targi Gdańskie SA, Międzynarodowe Centrum Targowe z Warszawy oraz firma S&A z Gdyni.
Arena Media nie informuje, jak długo w ramach tej akcji będą prowadzone działania reklamowe w mediach ani w jaki sposób zdobyła zlecenie na obsługę ich budżetu.

 Szukaj
Szukaj Newsletter
Newsletter






 Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
 Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”  Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
 Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?  Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
 Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?  Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
 Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu  Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
 Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Arena Media wypromuje polski bursztyn za granicą