Arena Media zajmie się obsługą mediową butików Hermès Paris
Dom mediowy Arena Media należący do Havas Media Group rozpoczyna współpracę z marką ekskluzywnych butików Hermès Paris. Agencja jest odpowiedzialna za strategię, planowanie i zakup mediów online i offline.

Arena Media, w ramach globalnej współpracy Grupy Havas z marką Hermès Paris, rozpoczęła obsługę mediową klienta na rynku polskim. Współpraca rozpoczęła się w pierwszym kwartale 2019 r. - obejmuje planowanie, zakup i optymalizację kampanii marki w mediach tradycyjnych i digitalowych.
Hermès Paris to luksusowa marka butików z odzieżą oraz galanterią, ekskluzywnymi perfumami, a także akcesoriami wyposażenia wnętrz premium, która istnieje na rynku od 1837 roku.
Otwarcie pierwszego butiku Hermès Paris w Polsce planowane jest pod koniec br. Za debiut marki na naszym rynku będzie odpowiadać The Icon Agency.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Arena Media zajmie się obsługą mediową butików Hermès Paris