Artur Rojek promuje scenę T-Mobile Electronic Beats na Off Festivalu (wideo)
Ruszyła kampania sieci telekomunikacyjnej T-Mobile reklamującą sponsorowaną przez nią scenę T-Mobile Electronic Beats na Off Festivalu. Bohaterem reklam - przygotowanych przez firmy Bridge2Fun, Starcom MediaVest Group, SMG LiquidThread, G7 i Agencja Warszawa - jest Artur Rojek, dyrektor artystyczny festiwalu.
W reklamach Artur Rojek opowiada krótko o historii i znaczeniu muzyki elektronicznej, prezentowanej na scenie T-Mobile Electronic Beats, dla Off Festiwalu. Zaprasza też do obecności na festiwalu (jego tegoroczna edycja odbędzie się w dniach 5-7 sierpnia) oraz korzystania z usług T-Mobile.
Jest to kolejna kampania reklamowa sieci T-Mobile związana z wydarzeniem muzycznym. W ostatnich tygodniach telekom promował się biletami na koncert DJ Avicii podczas sponsorowanego przez firmę festiwalu Music Power Explosion, a wcześniej w kampanii sieci wystąpiła - razem z Kingą Preis - Patricia Kazadi, prowadządza pasmo Elektronic Beats w kanałach 4Fun.TV i 4Fun Fit & Dance.
Nowa akcja reklamowa jest prowadzona w internecie (m.in. w social media) oraz na outdoorze (nośniki wielkoformatowe).
Kreacją kampanii zajęła się agencja Bridge2Fun, reklamy internetowe przygotowała SMG LiquidThread, a materiały BTL - agencja G7. Za działania w social media odpowiada Agencja Warszawa, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Starcom MediaVest Group.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Artur Rojek promuje scenę T-Mobile Electronic Beats na Off Festivalu (wideo)