Artur Wygryz: z Agory do Starcom MediaVest Group
Artur Wygryz, specjalista z dziesięcioletnim doświadczeniem w branży SEO, dołączył do zespołu SEO w agencji Starcom Mediavest Group (SMG). Wcześniej pracował m.in. w Agorze.

Artur Wygryz, objął stanowisko senior SEO specialist w zespole zajmującym się SEO w SMG i będzie się zajmował kompleksową obsługą kampanii SEO oraz SEO PR dla klientów agencji.
Posiada dziesięcioletnie doświadczenie w branży w SEO i webanalityce. Pracował zarówno po stronie agencji (Searchnet, Adequate Poland) jaki i wydawców (Agora). Poprzednio przez ponad dwa lata pełnił funkcję SEO specialist w Agorze.
Realizował wiele projektów dla sektora usług turystycznych oraz serwisów modowych. Pracował dla takich klientów jak m.in.Fru.pl, Vola.ro czy Ticket.com. Współtworzył również serwisy i działania SEO dla takich marek jak Filmweb, Pure Life, Marek Kondrat Wina Wybrane i GazetaPraca.pl.
Zespół SEO w SMG pracuje dla kilkudziesięciu klientów, wśród których są T-Mobile Polska i Samsung Electronics.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: Artur Wygryz: z Agory do Starcom MediaVest Group