Starcom MediaVest Group będzie reklamować Frisco.pl
Supermarket internetowy Frisco.pl rozpoczyna współpracę z agencją SMG (Starcom MediaVest Group) w zakresie marketingu efektywnościowego, planowania i zakupu wszystkich mediów oraz kreacji. Wybór nowej agencji poprzedzony był przeglądami ofert, w którym wzięło udział kilka agencji.

- Szukaliśmy partnera, który zrozumie stojące przed nami wyzwania biznesowe i będzie potrafił w taki sposób dobrać narzędzia i technologie marketingu efektywnościowego, by wspólnie rozwijać markę Frisco.pl. Agencja SMG okazała się nie tylko ekspertem w dziedzinie performance marketingu, ale także pokazała, że rozumie stojące przed nami wyzwania strategiczne. Zaproponowane podejście, efektywnie wykorzystujące synergię kanałów offline i online w połączeniu ze spójną i wyróżniającą się kreacją, w kompleksowy sposób odpowiada na nasz brief - tak rozstrzygnięcie przetargu uzasadnia Tomasz Dębowski, dyrektor marketingu Frisco.
Nazwy pozostałych agencji biorących udział w przeglądach ofert oraz wartość budżetu nie zostały ujawnione.
SMG PM (marketing efektywnościowy), SMG Mediavest (strategia komunikacji, planowanie i zakup mediów) i SMG LiquidThread (kreacja) już rozpoczęły współpracę z nowym klientem.
Za ostatnią jak dotąd kampanię Frisco.pl, która ruszyła na początku marca br., odpowiadała agencja 4Frame.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Starcom MediaVest Group będzie reklamować Frisco.pl