Frisco.pl przenosi obsługę mediową z Zenitha do MediaComu
Dom mediowy MediaCom (GroupM/WPP) zwyciężył w przeglądzie ofert na obsługę mediową sklepu internetowego Frisco.pl. Oznacza to koniec współpracy z agencją Zenith, należącą do Publicis Media.
W ramach współpracy MediaCom będzie odpowiedzialny za doradztwo analityczno-technologiczne, obejmujące usługi z zakresu webanalityki, marketing automation, konfigurację narzędzi marketingowych oraz planowanie, optymalizację i zakup mediów offline.
- Współpraca z Frisco.pl jest dla nas otwarciem nowego rozdziału, w którym podkreślamy silną rolę MediaComu, jako partnera analityczno-technologicznego, zapewniającego klientom systemowe wsparcie w obszarach kluczowych dla transformacji digitalowej. Skupiając się na działaniach webanalitycznych, wspólnie dążymy do zmaksymalizowania potencjału kanałów własnych Frisco.pl. – komentuje Krzysztof Szatecki, digital head w MediaCom.
Współpraca MediaCom z Frisco.pl poza wsparciem digitalowym obejmuje również działania w mediach tradycyjnych w zakresie planowania i zakupu mediów offline, w tym radia i outdoor.
Zenith zajmował się obsługą mediową Frisco.pl od stycznia ub.r. Przejął budżet klienta od siostrzanej agencji Spark Foundry.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Frisco.pl przenosi obsługę mediową z Zenitha do MediaComu