Aviva w rytmie hitu "You'll never walk alone" podkreśla bliskość z klientami
W nowej kampanii wizerunkowej "Jesteśmy przy Tobie" Aviva komunikuje bezpieczeństwo jako podstawową wartość ubezpieczeń. Działania dla ubezpieczyciela przygotowały Agencja 2012, Papaya Films, Spark Foundry i Rio de Post.
Nowa kampania jest manifestem marki Aviva. Spot pokazuje, że Aviva jest ze swoimi klientami na dobre i na złe; że cały czas daje im poczucie bezpieczeństwa. Ono z kolei zachęca do działania, pokonywania trudności, realizacji planów i pozwala z optymizmem patrzeć w przyszłość.
Aviva z kampanią "Jesteśmy przy Tobie"
Spot nawiązuje do pandemii Covid-19 - jedną z bohaterek jest pracownica ochrony zdrowia w czasie dyżuru.
– Ostatnie miesiące pokazały nam, jak bardzo kruche jest życie i cały nasz świat, który z dnia na dzień musiał się przestawić na inne tory. Mamy poczucie, że wiele osób straciło nadzieję, przestało ufać, a dystans społeczny oraz obawy o przyszłość zmniejszyły poczucie bezpieczeństwa – mówi Jolanta Karny, wiceprezes Avivy, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu.
W spocie wykorzystana została piosenka "You’ll never walk alone". Do emisji, m.in. w telewizji i internecie, trafiły 45-sekundowa i 30-sekundowa wersje reklamy.
Rozpoczynająca się kampania została przygotowana w ramach nowej platformy komunikacyjnej marki Aviva, którą firma będzie posługiwać się również w przyszłości. Kampania "to element jesiennej ofensywy firmy", podano w komunikacie.
Kampania telewizyjna startuje 12 października i potrwa przez 6 tygodni. Będzie jej towarzyszyła szeroka kampania online oraz w mediach społecznościowych.
Strategię i kreację przygotowała agencja 2012. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Spark Foundry, a za produkcję spotów Papaya Films. Spot, który wyreżyserował Torbjörn Martin, został nakręcony w Polsce. Postprodukcją zajęło się studio Rio de Post.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Aviva w rytmie hitu "You'll never walk alone" podkreśla bliskość z klientami