Marta Strzyżewska dyrektor działu marketingu i cyfryzacji w Avivie
Marta Strzyżewska objęła nowe stanowisko dyrektora działu marketingu i cyfryzacji w firmie ubezpieczeniowej Aviva. Pracę po 5 latach kończy Iwona Czech.

Marta Strzyżewska w Avivie będzie odpowiadać za komunikację marketingową, zarządzanie marką, cyfryzację oraz strategię, badania i wiedzę o kliencie.
Strzyżewska poprzednio, od 2018 jako dyrektor departamentu komunikacji marketingowej Grupy Luxmed odpowiadała za strategię i wizerunek marek, kampanie marketingowe offline i online oraz komunikację w social media.
Karierę zawodową rozpoczęła w 2001 roku w departamencie marketingu BRE Banku (obecnego mBanku). W latach 2009-2015 pracowała w grupie Generali w Polsce, gdzie jako dyrektor departamentu komunikacji korporacyjnej i marketingu odpowiadała m. in. za opracowanie i wdrożenie nowej strategii marketingowej firmy oraz przygotowanie pierwszej zakrojonej na szeroką skalę kampanii reklamowej ubezpieczeń komunikacyjnych. Od 2016 roku była związana z branżą prywatnej opieki medycznej. W sieci klinik leczenia niepłodności Invimed (Grupa Medicover) zajmowała się rozwojem biznesu w Polsce i na rynkach zagranicznych.
Pracę w Avivie po 5 latach kończy Iwona Czech, dyrektor działu komunikacji i zarządzania marką.
- Bardzo dziękuję Iwonie za lata pracy w Avivie, zaangażowanie i wkład w budowanie naszej firmy. Dziękuję za ostatnią kampanię Aviva Medykom, która była wyjątkowym zaznaczeniem obecności naszej marki w tym trudnym czasie. Życzę pomyślności w dalszej drodze zawodowej - mówi Jolanta Karny, wiceprezes Avivy, dyrektor sprzedaży i marketingu.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: Marta Strzyżewska dyrektor działu marketingu i cyfryzacji w Avivie