Tłumacz języka finansowego reklamuje serwis dla inwestorów Aviva24.pl (wideo)
Firma Aviva Investors TFI uruchomiła serwis internetowy dla inwestorów indywidualnych Aviva24.pl. Wspiera to kampania reklamowa z tłumaczem języka finansowego, którą przygotowały i realizują firmy marketingowe Young&Rubicam, Papaya Films, Blue449 i Zoom bsc.

Na Aviva24.pl do dyspozycji klientów jest pięć funduszy Aviva Investors o różnym stopniu ryzyka i poziomie potencjalnych zysków, minimalna wysokość pierwszej wpłaty wynosi 100 zł. Klienci mogą korzystać ze wsparcia konsultantów, dostępnego codziennie od 9 do 23 telefonicznie, poprzez czat lub mailowo, na stronie dostępne są również materiały edukacyjne.
- Klienci cenią sobie wybór funduszu spośród krótkiej listy propozycji. Potrzebują też pomocy w poprawnym rozumieniu, co oznacza „niski” lub „wysoki” poziom ryzyka. Jasno pokazujemy więc, ile dany fundusz zarabiał i tracił w określonych przedziałach czasowych w swojej dotychczasowej historii. Stawiamy na komunikację i transakcje online, bo najwięcej zapytanych w naszym badaniu - 39 proc. - chce wszystko sprawdzić i załatwić przez internet - podkreśla Marek Przybylski, prezes Aviva Investors TFI.
Uruchomienie serwisu wspiera loteria, w której należy zainwestować na stronie minimum tysiąc zł i zgłosić udział w akcji (każe tysiąc zł to jeden los). Do wygrania jest 5 samochodów hybrydowych Toyota C-HR oraz 50 iPhonów X. Loteria potrwa do 1 czerwca br.
Z kolei w kampanii reklamowej występuje tłumacz języka finansowego, który wyjaśnia klientowi zawiłe, specjalistyczne sformułowania doradcy finansowego.
Działania reklamowe obejmują telewizję i internet. Strategię kampanii we własnym zakresie przygotowała Aviva, kreacją zajęła się agencja reklamowa Young&Rubicam, spot wyprodukował dom produkcyjny Papaya Films, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Blue449, a za wsparcie w zakresie PR - agencja Zoom bsc.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Tłumacz języka finansowego reklamuje serwis dla inwestorów Aviva24.pl (wideo)
Zaakceptowany do rozważenia: projekt z oryginalnymi pomysłami lub po prostu nowa nisza pojawiająca się na rynku biznesowym i możliwe zalety istniejącego analogu, wyraźna przewaga innych analogów, jeśli są obecne na rynkach zagranicznych.
Ten obszar nie jest ważny. Okres zwrotu z 1 do 25 lat.
Wielkość inwestycji i warunki współpracy są ustalane osobno w każdym przypadku.
Kontaktujemy się wyłącznie z klientami z interesującym planem biznesowym.
Możesz skontaktować się ze mną poprzez e-mail: diamondbusinessloans@aol.com
Witryna: diamond-business-loans.jimdosite.com