Bakoma Twist w kampanii z influencerami „Sięgaj po więcej! #twistyourself!”
Ruszyła nowa kampania marki jogurtów pitnych Bakoma Twist „Sięgaj po więcej! #twistyourself!”. Za jej realizację odpowiedzialne są agencje Upside, Video Ex Machina, Universal McCann oraz platforma DDOB. Kampania potrwa do końca wakacji.
Główną część kampanii stanowi 15-sekundowy spot z udziałem influencerów: tancerza Pawła Sołtysińskiego, vlogerki modowej Weroniki Borowskiej, gamera Macieja Rybskiego i magika Davyda Tyshchenko. Reklama emitowana jest na kanałach tematycznych TVN Premium Mix, Polsat i IDMnet.
Na promowanej w spocie platformie trwa konkurs, w którym nagrodą główną jest Iphone 7 i konsola Playstation 4
W ramach działań w digitalu, spot promowany jest na platformach VoD, serwisach rozrywkowych i ogólnotematycznych. Komunikacja prowadzona jest dodatkowo na kanałach w mediach społecznościowych Bakomy, zaangażowanych influencerów i platformie DDOB.
Za strategię i kreację kampanii odpowiada agencja Upside. Produkcją spotu TV i video do digitalu zajęła się agencja Video Ex Machina. Za współpracę z infuencerami i koordynację konkursu odpowiada platforma społecznościowa DDOB, a za dobór mediów - Universal McCann.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Bakoma Twist w kampanii z influencerami „Sięgaj po więcej! #twistyourself!”