Olej Polski znów reklamowany w telewizji
Pod hasłem "Przez kuchnię do serca" rozpoczęła się kampania reklamowa Oleju Polskiego, produkowanego przez firmę Komagra. Marka wraca z reklamą po kilkuletniej przerwie.
Firma Komagra wraca po kilkuletniej przerwie do aktywności reklamowej i promuje Olej Polski. Realizację kampanii powierzyła ponownie agencji mediowej UM (Mediabrands), z którą współpracowała już w poprzednich latach.
Kampania prowadzona jest pod hasłem „Przez kuchnię do serca". Obejmuje spoty sponsorskie w telewizji oraz działania w digitalu, m.in. kampanię wportalach horyzontalnych, w mediach społecznościowych oraz współpracę z influencerami kulinarnymi i lifestylowymi.
Za przygotowanie strategii i realizację kampanii odpowiada agencja mediowa UM. Kreacje do kampanii digitalowej przygotowała agencja Reprise (należąca również do grupy Mediabrands), a telewizyjny billboard sponsorski – agencja Upside.
Olej Polski ostatnio reklamowany był w 2015 roku.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Olej Polski znów reklamowany w telewizji