Radosław Kotarski opowiada o kitesurfingu w reklamie aplikacji mobilnej Banku Millennium (wideo)
Bank Millennium w nowej kampanii z udziałem youtubera Radosława Kotarskiego reklamuje swoją aplikację mobilną. Obsługą marketingową banku zajmują się Change Serviceplan, Initiative Media Warszawa i Carat Poland.

W spocie Radosław Kotarski mówi, że kitesurferzy potrafią poruszać się po wodzie z prędkością nawet 100 km/h. Równie szybko działa aplikacja mobilna oferowana przez Bank Millennium.
Reklamy podkreślają, że dzięki aplikacji można płacić zbliżeniowo smartfonem oraz realizować przelewy z telefonu na telefon. Aplikacja jest dostępna m.in. dla posiadaczy Konta 360° skierowanego do klientów indywidualnych.
Od półtora miesiąca trwa kampania z Radosławem Kotarskim promująca pożyczkę gotówkową w Banku Millennium. Natomiast w poprzedniej reklamie banku z udziałem youtubera promowano Konto 360°.
Działania reklamowe Banku Millennium obejmują głównie telewizję oraz internet.
Za obsługę marketingową banku odpowiadają agencja Change Serviceplan (kreacja reklam) oraz domy mediowe Carat Poland (działania w internecie) i Initiative Media Warszawa (planowanie i zakup mediów).

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Radosław Kotarski opowiada o kitesurfingu w reklamie aplikacji mobilnej Banku Millennium (wideo)