Bank Pekao wchodzi do świata NFT
Bank Pekao tokenizuje sztukę. NFT z elementami kompozycji malarskiej Rafała Bujnowskiego będą powiązane z 440 kartami płatniczymi Unique wprowadzonymi wspólnie z Mastercard.

Każda z kart na awersie będzie miała nadrukowany fragment obrazu „Ściana pracowni”, z którym będzie powiązany niewymienialny token. 440 sztuk NFT stworzy dla banku firma SmartVerum. Stokenizowana wersja dzieła będzie dostępna na polskiej platformie mintiq.io, która jest dedykowana właśnie sztuce.

– Przyjąłem zaproszenie do udziału w projekcie 'Unique', bo to dobra, unikalna, nomen omen, okazja do wzbogacenia, czy rozwinięcia mojej konceptualnej pracy 'Ściana pracowni‘. Jest to zarazem okazja do popularyzacji malarstwa konceptualnego, próba znalezienia mu miejsca w realnym świecie – komentuje artysta Rafał Bujnowski.
Projekt promowany hasłem „Kiedy sztuka kreuje biznes” jest elementem działań art brandingowych Banku Pekao.
Karta z okazji 25-lecia Bankowości Prywatnej Banku Pekao
Limitowana edycja kart kredytowych Unique wchodzi na rynek z okazji 25-lecia Bankowości Prywatnej Banku Pekao. Ich właścicielami zostaną wybrani klienci Pekao. Właściciele kart skorzystają z pakietu rozwiązań produktowych zarezerwowanych dla prestiżowych kart Mastercard World Elite. Będą mogli korzystać m.in. z takich benefitów, jak bogaty pakiet ubezpieczeniowy, opieka osobistego Asystenta Concierge czy bezpłatny dostęp do ekskluzywnych saloników na lotniskach.
– Bankowość Prywatna od ćwierć wieku oferuje wyjątkową obsługę i rozwiązania finansowe dla zamożnych klientów. Zmieniamy się wraz z ich potrzebami i rynkowymi trendami, dając dostęp do całej palety produktów inwestycyjnych i nie tylko. Zgodnie z naszą strategią podążamy za współczesnymi technologiami, innowacjami i trendami rynkowymi, ponieważ tego oczekują od nas klienci, jednym z nich jest szeroko rozumiany blockchain, bez którego nie byłoby projektu UNIQUE. Oferując zupełnie unikalną kartę kredytową powiązaną z tokenem NFT stajemy się niekwestionowanym liderem nowoczesnych rozwiązań dla klientów Bankowości Prywatnej – wyjaśnia wiceprezes Banku Pekao Jarosław Fuchs.
Agencja Focus Nation (IF Nation Group) odpowiada za całościowe opracowanie konceptu projektu i jego kompleksową realizację: od KV, sesji zdjęciowej artysty, produkcji filmu i materiałów graficznych, przygotowania strony www projektu, oprawy wysyłki kreatywnej kart, po organizację konferencji prasowej z udziałem agencji Imagine Nation.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Bank Pekao wchodzi do świata NFT