Barack Obama w viralu dla BuzzFeedu promuje ubezpieczenie zdrowotne (wideo)
Żeby przypomnieć o mijającym terminie wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego, prezydent USA Barack Obama nagrał śmieszny klip dla serwisu BuzzFeed.com. Kolejny już raz w taki sposób promuje się wśród internautów.
W klipie zatytułowanym „Rzeczy, które wszyscy robią, ale o tym nie mówią” Barack Obama jest jednym z dwóch bohaterów pokazujących, jak zachowują się, kiedy nikt ich nie widzi. Prezydent USA robi śmieszne miny przed lustrem, korzysta z kijka, żeby zrobić sobie selfie, udaje w gabinecie, że gra w koszykówkę, szkicuje portret swojej żony, a za niefart w codziennej sytuacji wini Obamę.
Przed lustrem Barack Obama ćwiczy też przemowę, podkreślając, że termin wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego na bieżący rok mija 15 lutego, kosztuje to nawet poniżej 100 dolarów miesięcznie, a zapisać się można m.in. poprzez rządową stronę internetową. Ten przekaz wydaje się głównym celem, dla którego prezydent USA wystąpił w klipie.
Wideo zostało zamieszczona na facebookowym fanpage’u BuzzFeed Video i w samym serwisie w czwartek po południu polskiego czasu. Do piątku w południe zanotowało 20 mln wyświetleń.
Klip został nakręcony przy okazji opublikowanego w środę na BuzzFeedzie wywiadu z Obamą.
Serwis BuzzFeed znany jest z publikowania wielu tekstów i klipów typu „Top” i „Naj”, wyliczających i opisujących po kilka, kilkanaście oryginalnych zjawisk, wydarzeń, miejsc czy ludzi.
Barack Obama kilkakrotnie promował się już w internecie poprzez treści rozrywkowe i lifestylowe. Rok temu rozmawiał z aktorem i satyrykiem Zachem Galifianakisem z ramach cyklu absurdalnych wywiadów „Between Two Ferns”. Ponadto wziął udział w wideoczacie ze znanymi amerykańskimi youtuberami oraz odpowiadał na pytania w ramach AMA („Ask me anything” - „Pytaj mnie o wszystko”) w serwisie Reddit (jego polskim odpowiednikiem jest Wykop też organizujący wywiady/czaty AMA).
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Barack Obama w viralu dla BuzzFeedu promuje ubezpieczenie zdrowotne (wideo)
Zalety:
- porównanie nawet 55 ofert
- profesjonalna pomoc doradcy w znalezieniu najlepszego ubezpieczenia OC/AC
- krótki formularz oraz bezpłatny, telefoniczny kontakt zwrotny
LINK : http://www.comperialead.pl/a/pp_adserwer.php?link=3c6809608673cf64070f63905b5184eb