Barbara Jednacz nową dyrektor sprzedaży w Grupie ZPR Media
Barbara Jednacz, dotąd związana z Grupą Pelion, dołączyła do Grupy ZPR Media. Objęła stanowisko dyrektora sprzedaży w segmencie „Zdrowie i Parenting”.

Do zadań nowej dyrektor w Grupie ZPR Media należy m.in. koordynacja działań handlowych serwisów internetowych, których właścicielem jest Grupa (Poradnikzdrowie.pl i Mjakmama.pl) oraz tytułów prasowych („Zdrowie” i „M jak mama”). Będzie także tworzyła i realizowała strategię rozwoju działu handlowego, a także wspierała negocjacje handlowe z kluczowymi klientami i domami mediowymi.
Barbara Jednacz z branżą mediowej związana jest od 10 lat. Zajmowała się głównie budowaniem relacji biznesowych z Klientami Farmaceutycznymi, pracując m.in. dla NextWeb Media, Edipresse Polska a ostatnio w Grupie Pelion.

 Szukaj
Szukaj Newsletter
Newsletter






 Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
 Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”  Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
 Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?  Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
 Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?  Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
 Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu  Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
 Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Barbara Jednacz nową dyrektor sprzedaży w Grupie ZPR Media