BCMFD odpowiada za PR marki tołpa
Agencja BCMFD media communications rozpoczęła współpracę z Torf Corporation, producentem kosmetyków roślinnych i dermokosmetyków marki tołpa.
Współpraca obejmuje m.in. prowadzenie całościowych działań PR, realizację kampanii edukacyjno-informacyjnych, kontakty z mediami, doradztwo w zakresie strategii sponsoringowej marki, organizację wydarzeń specjalnych oraz zintegrowane
działania skierowane do liderów opinii.
Ze strony agencji nadzór nad całością współpracy objęły Monika Falk i Beata Czerwińska, właścicielki BCMFD. Za obsługę klienta odpowiadają Anna Gucwa (media relations) i Magdalena Laskowska (współpraca przy konkursach, organizacja wydarzeń).
Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę.
Z początkiem października dyrektorem marketingu marki tołpa została Anna Gajewicz.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: BCMFD odpowiada za PR marki tołpa