Będzie kampania promująca Krajowy System e-Faktur
Ministerstwo Finansów planuje przeprowadzić w tym roku przetarg związany z kampanią promującą Krajowy System e-Faktur. Budżet to 2,228 mln zł netto.
Zaplanowany na ten rok przetarg dotyczy zaplanowania i realizacji kampanii dotyczącej obowiązkowego wprowadzenia KSeF i wsparcia przedsiębiorców w jego wdrożeniu.
Przetarg ten ma będzie obejmować przygotowanie strategii, produkcję spotów i innych materiałów, zakup mediów oraz badanie rynku.
Termin jego realizacji, jak i okres, w którym zaplanowana kampania będzie realizowana, nie został na obecnym etapie podany.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Budżet przeznaczony na zaplanowane działania wynosi 2,228 mln zł netto (bez VAT).
Krajowy System e-Faktur to platforma do wystawiania i otrzymywania faktur drogą elektroniczną. Początkowo obowiązek korzystania z KSeF miał wejść w życie w 2024 r., ale został przesunięty przez Ministerstwo Finansów, aby dać przedsiębiorcom więcej czasu na dostosowanie systemów i procedur. Obowiązek wystawiania faktur w KSeF zostanie wprowadzony etapami w 2026 roku – najpierw dla dużych firm, a następnie dla pozostałych podatników VAT czynnych i zwolnionych.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Będzie kampania promująca Krajowy System e-Faktur