Byli menedżerowie ForBETu i Totolotka założyli Betfan. Dyrektorem marketingu Jakub Świsłowski, identyfikacja wizualna od Mamastudio
Na polskim rynku bukmacherskim rozpoczyna działalność nowa firma Betfan, która koncentruje się na działaniach wyłącznie w internecie. Dyrektorem marketingu Betfan został Jakub Świsłowski. Autorem identyfikacji i komunikacji wizualnej marki jest Mamastudio.

Obok możliwości obstawiania wyników sportowych, na żywo i esportowych, Betfan ma oferować szeroki zakres zakładów na rozrywkę, obejmujących tematy okołosportowe, a także z obszaru mediów, polityki, show-biznesu, ekonomii czy nawet pogody. Firma w ciągu 3-4 lat chce znaleźć się w gronie pięciu największych licencjonowanych firm bukmacherskich w Polsce.
- Chcemy zmieniać postrzeganie zakładów bukmacherskich. Dlatego nie skupiamy się wyłącznie na wydarzeniach sportowych i ich wynikach, bacznie obserwujemy otoczenie i proponujemy naszym fanom zakłady odpowiadające różnorodnym zainteresowaniom. U nas można obstawić niemal wszystko. Aby nie tworzyć dodatkowych barier, bierzemy na siebie zapłatę podatku od gier, a każdy nowy gracz może skorzystać z najwyższego na rynku bonusu powitalnego o wartości 3 tys. zł - wyjaśnia Piotr Sienkiewicz, prezes zarządu Betfan. Ma proponować miesięcznie ponad 1,5 mln różnych zakładów.
Hasłem przewodnim marki jest „Nie grasz, nie wygrasz!”. - Naszym założeniem jest ciągły rozwój oferty i zdobywanie coraz silniejszej pozycji na rynku. Nie chcemy jednak podążać utartymi schematami, ale poprzez nowoczesne formy komunikacji, szybkość, aktualność i profesjonalizm, dostarczymy graczom unikatowych wrażeń i emocji związanych z obstawianiem różnorodnych wydarzeń. Chcemy być symbolem bukmachera XXI wieku na polskim rynku - komentuje Sienkiewicz.
Dyrektorem marketingu Jakub Świsłowski
Betfan jest dziesiątym podmiotem na polskim rynku bukmacherskim online. To spółka ze 100 proc. polskim kapitałem.Pełniący funkcję prezesa zarządu Piotr Sienkiewicz pracował wcześniej w ForBET i Totolotku. W tym ostatnim miał okazję współpracować z odpowiadającym w Betfan za działalność operacyjną Grzegorzem Kiczko. Doświadczenie w ForBET i Totolotku zdobywał również Jarogniew Muszyński, stojący na czele IT. Dyrektorem marketingu Betfan jest Jakub Świsłowski, który związany był m.in. z Onetem, Agorą i PGNiG. Właścicielem spółki jest grupa kapitałowa Chałas i Wspólnicy.
Autorem projektu identyfikacji i komunikacji wizualnej nowej marki na polskim rynku bukmacherskim jest Mamastudio. Agencja zaprojektowała również strony desktopową i mobilną, przez które Betfan prowadzi swoją działalność. - Nowoczesny design jest jednym z elementów, który wyróżnia nas na tle rynku. Wypracowana wspólnie z Mamastudio identyfikacja wizualna podkreśla kluczowe atrybuty naszej marki. Bazuje na przyjaznych, tożsamych z nią kolorach - zielonym symbolizującym nadzieję i żółtym, przywołującym radość, zabawę i optymizm. Jednocześnie ostre kształty zaznaczają dynamizm, który charakteryzuje wszystkie nasze działania – komentuje Jakub Świsłowski, dyrektor marketingu w Betfan. Pod jego kierunkiem wewnętrzny zespół firmy prowadzi komunikację marketingową, w tym działania w obszarze kreacji, content marketingu i social media.
Zakupem mediów zajmuje się agencja Pure Play. Działania PR koordynuje agencja Practum Consulting.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Byli menedżerowie ForBETu i Totolotka założyli Betfan. Dyrektorem marketingu Jakub Świsłowski, identyfikacja wizualna od Mamastudio