Białystok promowany jako „tradycyjnie wielokulturowy” (wideo)
Ruszyła kampania społeczna „Białystok. Tradycyjnie wielokulturowy” podkreślająca pozytywne znaczenie, jakie dla mieszkańców tego miasta mają obcokrajowcy. Akcję na zlecenie Fundacji Dialog przygotowała i realizuje Fabryka Komunikacji Społecznej.

Celem akcji jest budowanie dialogu międzykulturowego oraz zwiększenie świadomości białostoczan na kwestie związane ze zwyczajami i dziedzictwem przedstawicieli wielu narodowości. Spot i plakaty pokazują, jak cudzoziemcy wpisują się naturalnie w codzienne życie Białegostoku.
- Kampania koncentruje się na pojedynczym i wyrazistym przekazie, że nieważne skąd jesteś, jakie masz obyczaje, kolor skóry, światopogląd, jesteśmy sąsiadami, więc tworzymy Białystok razem - tłumaczy Marcin Kruhlej z Fundacji Dialog. - Chcielibyśmy wyjść do ludzi, przypomnieć mieszkańcom Białegostoku, jak ważną i charakterystyczną dla naszego miasta cechą była od zawsze jego multikulturowość, a także przybliżyć im obyczaje, wierzenia i dziedzictwo kulturowe ludzi, z którymi często mieszkają po sąsiedzku, a tak naprawdę niewiele o nich wiedzą - dodaje.

Akcja potrwa do czerwca przyszłego roku. Obejmuje zarówno działania w mediach (regionalne stacje telewizyjne, rozgłośnie radiowe i tytuły prasowe, serwisy internetowe - m.in. wielokulturowybialystok.pl, nośniki outdoorowe), jak również wydarzenia kulturalne i edukacyjne mające integrować mieszkańców Białegostoku, m.in. warsztaty i pokazy muzyczno-taneczne, spotkania dotyczące mody i akcesoriów charakterystycznych dla różnych kultur oraz event z okazji Dnia Dziecka.

Za przygotowanie koncepcji i realizację kampanii odpowiada agencja Fabryka Komunikacji Społecznej, która zdobyła to zlecenie w przetargu publicznym.
Akcja jest organizowana przez Fundację Dialog w ramach projektu „Multi-stok” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu na rzecz Integracji Obywateli Państw Trzecich i z budżetu państwa.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Białystok promowany jako „tradycyjnie wielokulturowy” (wideo)