Biedronka odnotowuje wzrost sprzedaży prasy
Biedronka informuje, że zwiększa liczbę placówek, gdzie można dokonać zakupu prasy. W czerwcu br. sieć odnotowała wzrosty na tym polu - sprzedała o ponad 20 proc. więcej gazet i czasopism niż w analogicznym okresie rok wcześniej.

Biedronka sprzedaje prasę drukowaną w ponad 3000 placówek. Jak podaje, od początku br. pojawiło się 15 proc. nowych sklepów z ofertą gazet, tygodników i miesięczników. W ofercie Biedronki pozostaje 130 wydawnictw ogólnopolskich.
Biedronka ze wzrostem sprzedaży prasy
Cztery lata temu Biedronka nawiązała także współpracę ze Stowarzyszeniem Gazet Lokalnych. W zależności od lokalizacji, w sklepach sieci można znaleźć dziś ponad 116 tygodników i gazet lokalnych.
- Dzięki dobrej współpracy i rozumieniu potrzeb naszych klientów przez naszego partnera Garmond Press możemy zwiększać dostępność prasy w Polsce. Liczba sklepów, które oferują prasę jest systematycznie zwiększana. Zainteresowanie klientów rośnie wprost proporcjonalnie do wielkości ekspozycji. Jeśli chodzi o plany naszej sieci, to w dalszym ciągu planujemy wspieranie kategorii prasy drukowanej - przekazała mediom Marta Osial, dyrektorka kategorii w sieci Biedronka. Na koniec I kwartału br. Biedronka posiadała w całej Polsce 3 596 placówek.
Inaczej wygląda to w Empiku. Jak podawaliśmy niedawno, w salonach tej sieci wstrzymano sprzedaż prasy codziennej. Powodem jest wycofanie się Ruchu z kolportażu prasy i malejące zainteresowanie dziennikami.
Czytaj także: Przeszukano siedziby Biedronki i Dino
Jak informujemy na portalu Wirtualnemedia.pl, wydawcy cyfrowi i prasowi nadal walczą o poprawki do prawa autorskiego, wzmacniającego ich pozycję w negocjacjach z big techami. W poniedziałek w tej sprawie spotkali się w w Senacie z wicemarszałkinią Magdaleną Biejat.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Biedronka odnotowuje wzrost sprzedaży prasy