W Biedronce paragony cyfrowe. Dla użytkowników Moja Biedronka
Sieć Biedronka wprowadza paragony fiskalne w wersji cyfrowej. Mogą z nich korzystać klienci używający kart i aplikacji mobilnej Moja Biedronka.
Z nowej funkcjonalności od wtorku mogą korzystać klienci Biedronki, którzy w aplikacji Moja Biedronka lub na stronie moja.biedronka.pl aktywują usługę e-paragon. Należy przy tym korzystać z wersji aplikacji 2.8.0.
Potem przy użyciu karty lub aplikacji Moja Biedronka podczas zakupów będzie generowany paragon cyfrowy. Będzie przechowywany na koncie użytkownika przez trzy lata, z możliwością pobrania jako plik w formacie .pdf lub .json.

- Biedronka słucha klientów i wdrożenie e-paragonów jest tego najlepszym dowodem. Dziennie odwiedza nas średnio 5 milionów klientów dlatego premierę poprzedziliśmy szeregiem testów, tak aby mieć pewność, że wszystkie systemy ze sobą współpracują. Dzisiaj oddajemy nową funkcję, na którą wielu czekało. Nasze produkty cyfrowe tworzymy z myślą o klientach - ponieważ przyświeca nam cel ciągłego doskonalenia tego, co oferujemy - komentuje Ewa Piechota – starsza menedżerka projektu, odpowiedzialna za wdrożenie funkcjonalności e-paragonów od strony aplikacji mobilnej Biedronka.

Obecnie paragony cyfrowe są wydawane w 1,7 tys. sklepów Biedronka. Ich lista została zamieszczona w serwisie sieci pod tym linkiem, a wskazówka na temat dostępności tej funkcji zostanie również dodana do wyszukiwarki sklepów.
W pozostałych sklepach nowa opcja będzie udostępniana wraz z wymianą urządzeń drukujących paragony (muszą mieć dostęp do internetu). Nowy sprzęt jest instalowany w trakcie prac modernizacyjnych w kolejnych placówkach. Starsze drukarki klientom z aktywną usługą e-paragon dalej będą drukować papierowe paragony.
CZYTAJ TEŻ: Biedronka odnotowuje wzrost sprzedaży prasy
Na koniec pierwszego kwartału Biedronka miała w całej Polsce 3 596 sklepów, o 192 więcej niż przed rokiem. Kwartalne przychody sprzedażowe sieci poszły w górę rok do roku o 18,8 proc. 5,75 mld euro.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: W Biedronce paragony cyfrowe. Dla użytkowników Moja Biedronka