Biletomat.pl i Bilety24 podpisały umowę o partnerskiej współpracy
Bileterie podjęły decyzję o podpisaniu umowy o współpracy partnerskiej, obejmującej wzajemne rozszerzenie oferty biletów oraz wspólne działania marketingowe. Wszystkie bileterie objęte umową sprzedają rocznie prawie 5 milionów wejściówek. Ten sojusz umacnia naszą pozycję oraz stwarza zupełnie nowe możliwości dla klientów obu platform – mówi Konrad Kubaczewski, CEO Biletomat.pl

Dla Biletomat.pl to już kolejny w tym roku ważny krok rozwojowy. Na początku kwietnia br., ta jedna z wiodących platform biletowych w Polsce, pozyskała serwisy Ticketos.pl i Bilety.fm. Akwizycja była elementem strategii konsolidacji rynku, którą realizują właściciele Biletomat.pl - Konrad i Alex Kubaczewscy przy wsparciu funduszu inwestycyjnego Impera Invest.
Bilety24 widzi wspólną przyszłość z Biletomat.pl
Serwis Bilety24 działa na rynku od 20 lat, co znajduje odzwierciedlenie w imponujących statystykach. W stałej ofercie bileterii znajduje się ponad 5000 wydarzeń, a średnia sprzedaż to 12 tysięcy biletów dziennie. Rok 2022 był rekordowy pod względem wprowadzonych do systemu wydarzeń, z liczbą przekraczającą 76 tysięcy.
Obrana przez nas strategia oraz dwudziestoletnie doświadczenie, zdobyte przy rozwoju systemu płatności Przelewy24, serwisu wywodzącego się również z DialCom24, zakłada dalsze, nawet kilkudziesięcioprocentowe wzrosty - mówi Michał Olek Olkowski, dyrektor Bilety24. Biletomat.pl to dla nas naturalny wybór zarówno ze względu na podobne postrzeganie branży i kierunków jej rozwoju, ale i poprzez uzupełniającą się ofertę. Dla obu platform najważniejszy jest klient, dlatego postanowiliśmy wspólnie zmienić trend oparty na rozproszeniu dystrybucji biletów u różnych dostawców, np. wybranych sektorów czy rzędów miejsc, na prezentowanie pełnych ofert w różnych kanałach sprzedaży. Wspólnie prezentujemy atrakcyjną ofertę dla organizatorów wydarzeń i instytucji kultury – stawiamy w pełni autonomiczne biletomaty i systemy kasowe, wyróżniamy się zasięgami własnych i powiązanych portali, jednocześnie świadcząc usługi analityczne i marketingowe oraz oferując pełną obsługę e-commerce - dodaje Michał Olek Olkowski.

fot. Michał Olek Olkowski - dyrektor Bilety24
Grupa zmienia układ sił w branży ticketingu
O korzyściach dla klientów mówi także Alex Kubaczewski, General Manager grupy Biletomat.pl i Time For Friends:
Współpraca z Bilety24 wpisuje się w naszą strategię rozwoju i będzie miała wpływ na cały rynek ticketingu w Polsce. Nasi klienci zyskują dostęp do największej bazy wydarzeń w różnorodnych segmentach i kupią u nas bilety na koncerty, festiwale, stand-upy, kabarety, wystawy, widowiska, teatry, spektakle, filmy czy wydarzenia sportowe. Oferujemy tym samym pełen zakres rozrywki OUT OF HOME, który dostępny będzie na wyciągnięcie ręki w obu platformach – w tym, w naszej nowej aplikacji Biletomat APP. Pozwoli to na znaczne zwiększenie liczby osób odwiedzających nasze serwisy i społeczności aplikacji, co w połączeniu z imponującymi zasięgami mediów własnych i partnerskich, czyni nas jednym z największych ekosystemów rozrywki online.
Nowe rozwiązania dla organizatorów wydarzeń
Grupa, którą budują wspólnie Bilety24 z Biletomat.pl, wraz przejętymi wcześniej serwisami, znacznie zwiększy swój udział w rynku, zarówno pod kątem przychodowym, jak i zasięgów. Skuteczne dotarcie do odbiorców jest często decydujące przy wyborze bileterii przez organizatorów wydarzeń.
Dzięki tej współpracy możemy zaoferować organizatorom dotarcie do szerokiej grupy zróżnicowanych odbiorców – zarówno pod względem zainteresowań, ale także wieku czy miejsca zamieszkania. Potencjał zasięgowy naszej grupy skokowo wzrasta i – co ważne dla naszych kontrahentów – jeszcze skuteczniej będziemy mogli sprzedawać bilety na ich wydarzenia. W połączeniu z technologicznymi rozwiązaniami obu systemów bileteryjnych, oferujemy komplementarny i bezpieczny system do obsługi każdego rodzaju wydarzenia, zarówno online, jak i stacjonarnie – komentuje Konrad Kubaczewski, CEO grupy Time For Friends i Biletomat.pl.
Chcemy być najlepszym źródłem dostępu do rozrywki w Polsce dlatego do pakietu bileteryjnego dołączamy nasze media oraz media partnerskie, które na co dzień pokazują jak się bawić, czego słuchać, gdzie wyjść. Nasi klienci cenią sobie łatwość i wygodę w zakupie biletów oraz uczestnictwo w wydarzeniach. Dlatego zapewniamy im dostęp do szerokiej gamy atrakcji. Organizatorzy wydarzeń oczekują z kolei coraz bardziej spersonalizowanej oferty, dopasowanej do ich indywidualnych potrzeb i preferencji, wsparcia branżowym doświadczeniem oraz zasięgu i dotarcia - to wszystko gwarantujemy - bo dzięki tej współpracy docieramy do klienta korzystającego zarówno z rozrywki instytucjonalnej (teatry, opery, filharmonie), sportowej, festiwalowej czy klubowej – dodaje Kubaczewski.
Grupa Time for Friends
W skład grupy Time For Friends wchodzi obecnie bileteria Biletomat.pl oraz przejęte serwisy: Ticketos.pl, Bilety.fm, Ticketplanet.pl i Wlotki.pl, ale też media rozrywkowe Muno.pl, Rytmy.pl, FTB.pl, Glamrap.pl oraz media partnerskie. Miesięczny zasięg mediów to 2,5 MLN wizyt, kanały Social Media generują w sumie 6 MLN zasięgu. Po zawarciu umowy o współpracy z Bilety24 - grupa może pochwalić się sprzedażą biletów na poziomie 5 milionów sztuk rocznie. Konrad i Alex Kubaczewscy i Michał Olek Olkowski od ponad 20 lat tworzą w Polsce bileterie, media i treści związane z branżą muzyczną, eventami, kulturą i lifestyle.
Więcej informacji:
https://www.timefor.pl/ || https://www.biletomat.pl/ https://www.bilety24.pl/

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 


