Bitwa o parówki z historią w tle w reklamie Krakusa
Marka Krakus (Animex Foods) wystartowała z nową kampanią reklamową promującą Parówki z Szynki, ponownie osadzonej w królestwie Krakusa – króla szynki. Kreacją przygotowała agencja OK Human.

W kolejnej humorystycznej odsłonie platformy Król Krakus zagrzewa poddanych do codziennych "bitew" i przypomina, że „parówka z szynki na śniadanie to najważniejszy posiłek dnia”. Oczywiście oprócz parówki z szynki na drugie śniadanie. I kolację.
– Zależało nam na trafnym osadzeniu spotu w codziennym kontekście, jednocześnie zachowując lekkość i humor. Jako twórcy i konsumenci jesteśmy zmęczeni przewidywalnym podejściem do komunikacji – mówi Małgorzata Drozdowska, współzałożycielka OK Human, agencji, która stworzyła nową platformę dla marki Krakus.
Łukasz Kwiatkowski, marketing manager marki Krakus dodaje: Komunikacja z przymrużeniem oka oraz unikalny świat marki osadzony wokół współczesnych insightów budują naszą dystynktywność, a jednocześnie wzmacniają więź z konsumentami.
Kampania ma charakter 360 stopni i obejmuje emisję 30- i 10-sekundowych spotów w telewizji, VOD oraz digitalu, a także działania w mediach społecznościowych i aktywacje shopperowe.
Zobacz: Loteria promuje markę Krakus. W reklamach Piotr Zelt
Reżyserii spotów ponownie podjął się Kuba Michalczuk, a za produkcję odpowiada Papaya Films.
Dołącz do dyskusji: Bitwa o parówki z historią w tle w reklamie Krakusa