BMW nowym klientem Grayling Poland
Do grona klientów Grayling Poland dołączyła firma BMW Group Polska, właściciel marek BMW i MINI.

W ramach stałej współpracy agencja odpowiada za doradztwo i realizację strategii komunikacyjnej firmy, w tym komunikację korporacyjną i lifestylową wokół modeli marek BMW i MINI, realizację działań CSR oraz wsparcie w sytuacjach kryzysowych. Grayling Poland zajmie się także opracowaniem koncepcji kreatywnej eventów oraz koordynacją współpracy z influencerami.
Działania agencji uwzględniają również doradztwo BMW Group Polska w obszarze public affairs, ze szczególnym uwzględnieniem aspektów elektromobilności.
Z ramienia agencji działania dla BMW Group Polska nadzoruje Bartosz Sroka, account director.
Grayling zdobył obsługę nowego klienta w przetargu spośród sześciu agencji. Strony nie podają, na ile zawarto umowę. Wcześniej obsługą firmy zajmował się Havas PR Warsaw.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: BMW nowym klientem Grayling Poland