Sympatyczny leniwiec bohaterem telewizyjnej kampanii reklamowej Bodymax
Z początkiem października ruszyła telewizyjna kampania reklamowa suplementów diety Bodymax Plus i Bodymax Focus (ich producentem jest Orkla Care). Akcję przygotowała agencja Communication Unlimited.

Bohaterami kampanii są: aktywna i pełna energii kobieta oraz ospały, znużony student, który przybrał postać leniwca.
Od 1 października spoty reklamujące suplementy diety Bodymax Plus i Bodymax Focus są obecne w stacjach TV Polsat, TVN i na kanałach tematycznych.
Reklamy telewizyjne uzupełniają dotychczasową kampanię marki, która jest już obecna w Internecie i na nośnikach outdoorowych. Całość komunikacji spaja slogan marki „by umysł i ciało chciało”.
- Strategię komunikacji nowych produktów Bodymax oparliśmy na wyrazistej idei: kiedy brakuje nam energii, czujemy, że nie jesteśmy sobą, ale jakby kimś innym – może właśnie leniwcem? Stąd pomysł na leniwce – to metafora naszego samopoczucia. Potrzebujemy Bodymax, żeby jak mówi hasło kampanii „Rozprawić się z leniwcem w sobie” - mówi Marek Preiss, senior creative Communication Unlimited, która przygotowała kreację kampanii i odpowiada za jej realizację.
Dołącz do dyskusji: Sympatyczny leniwiec bohaterem telewizyjnej kampanii reklamowej Bodymax