Booksy z platformą sprzedażową, współpraca z siecią Semilac
System rezerwacyjny Booksy uruchamił platformę sprzedażową B2B, na której kupować mogą firmy zarejestrowane na Booksy Biz, a sprzedawać - dystrybutorzy produktów profesjonalnych. Ruszyła też współpraca z firmą Nesperta, do której należy marka Semilac.

Booksy nad uruchomieniem platformy sprzedażowej pracowała od wielu miesięcy. Do jej stworzenia chciała wykorzystać potencjał jaki ma w zarejestrowanych w jej systemie firmach - są to m.in. salony kosmetyczne czy fryzjerskie. Teraz mają one możliwość kupowania profesjonalnych produktów w jednym miejscu.
Z platformy mogą korzystać jedynie firmy i przedsiębiorcy. Kupować mogą usługodawcy zarejestrowani na Booksy Biz, a sprzedawać swoje towary - dostawcy produktów profesjonalnych. Transakcje między nimi odbywają się w strefie Zakupy.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Jako pierwsza na współpracę z Booksy zdecydowała się firma Nesperta, producent lakierów do paznokci, do którego należą marki Semilac i Hihibrid. Firma poinformowała o współpracy z platformą w swoich social mediach: “Z dumą ogłaszamy, że staliśmy się partnerem strategicznym Booksy Biz! Od teraz w pulpicie Booksy Biz każda z Was, drogie właścicielki salonów, oprócz dotychczasowych funkcji, będzie miała możliwość uzupełniania swoich ulubionych produktów - czy to oznacza efektywne zarządzanie salonem z profilu jednej aplikacji? Tak!”.
Na platformie sprzedażowej Booksy można kupić wybrane produkty marki Semilac oraz całą ofertę z linii Semilac Professional.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Booksy z platformą sprzedażową, współpraca z siecią Semilac