Ewa Milczarek-Vaubourg kieruje marketingiem w firmie Nesperta
Ewa Milczarek-Vaubourg objęła stanowisko global marketing director w firmie Nesperta, do której należą marki żeli hybrydowych Semilac i hi hybrid.

Milczarek-Vaubourg zastąpiła Krzysztofa Bogacza, który przeszedł do Lotte Wedel. Odpowiada za działy digital media, marketing B2B, sprzedaży.
Ewa Milczarek-Vaubourg ma wieloletnie doświadczenie w marketingu w branży FMCG sektora kosmetycznego w Polsce i poza granicami kraju. Osiemnaście lat pracowała w kosmetycznym koncernie L’Oréal, z czego osiem lat spędzała we Francji, gdzie koordynowała regionalną politykę w koncernie L’Oréal na Europę Wschodnią, objęła stanowisko dyrektora marketingu w regionie Adria w Chorwacji, gdzie zarządzała portfelem marek koncernu. Stała na czele marketingu marek masowych Grupy L’Oreal.
W trakcie kariery była też dyrektorem marketingu w PSA Peugeot Citroën Polska czy firmy Stellantis.
Ewa Milczarek-Vaubourg jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
Nesperta w swojej ofercie posiada profesjonalne kosmetyki oraz akcesoria do stylizacji i pielęgnacji paznokci, tj. lakiery hybrydowe, lakiery tradycyjne, żele kolorowe, płyny, akcesoria i urządzenia do paznokci. W portfolio ma marki Semilac i hi hybrid.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Ewa Milczarek-Vaubourg kieruje marketingiem w firmie Nesperta