Nowa kampania promująca limitowaną edycję Stock Prestige Vodka
Marka wódki Stock Prestige z okazji zbliżającego się święta piłki nożnej, przygotowała limitowaną edycję butelek w metalicznym odcieniu srebra oraz graficznymi nawiązaniami do futbolu. W aktywacji przygotowanej z tej okazji biorą udział Artur Boruc z żoną Sarą, Piotr Stramowski i Bożydar Iwanow.
W ramach promocji marki stworzono program Stock Prestige Show, który poprowadzi komentator sportowy Bożydar Iwanow. W ciągu dwóch miesięcy wyemitowane zostaną trzy odcinki cyklu, których bohaterami będą Piotr Stramowski, Sara Boruc i Artur Boruc. Goście opowiadać będą o swoim życiu.
Kampania promująca mundialową edycję Stock Prestige Vodka obejmie również konkurs konsumencki, w ramach którego do wygrania będzie voucher o wartości 30 tys. zł na wyjazd dla dwóch osób na dowolnie wybrany przez zwycięzcę mecz piłkarski w sezonie 2018/2019.
Aby wziąć udział w zabawie, należy wpisać 4 ostatnie cyfry kodu kreskowego z dowolnej butelki Stock Prestige, a następnie zadać pytanie bohaterom Stock Prestige Show. Aktywacja trwa do 20 lipca.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Nowa kampania promująca limitowaną edycję Stock Prestige Vodka