Budżet reklamowy Lavazzy dla Star Media
Dom mediowy Star Media zdobył budżet reklamowy kawy Lavazza. W kwietniu ruszy jej pierwsza w Polsce kampania telewizyjna.
Star Media będzie odpowiadać za adaptację kreacji oraz planowanie i zakup mediów na potrzeby kampanii reklamowych kawy Lavazza w Polsce. W kwietniu marka po raz pierwszy w naszym kraju będzie reklamowana w telewizji.
Star Media zdobył to zlecenie w przetargu, do którego został zaproszony dzięki rekomendacji Media Italia, partnerskiej agencji z międzynarodowej grupy Columbus Media International.
Umowa o współpracy została zawarta na czas nieokreślony.
Nowi klienci

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Budżet reklamowy Lavazzy dla Star Media