Business Insider znów przed Money.pl, Next Gazeta.pl i Infor.pl z dużymi wzrostami
Na pozycję lidera wśród platform biznesowo-prawnych wrócił Business Insider Polska, wyprzedzając Money.pl. Mocno zmalała odwiedzalność sekcji o2.pl i Fakt.pl o gospodarce i prawie, natomiast duże wzrosty osiągnęły analogiczny dział Gazeta.pl i Infor.pl.
Business Insider Polska (Ringier Axel Springer Polska) w sierpniu br. odwiedziło 9,57 mln internautów, zapewniając 32,25 proc. zasięgu. Każdy spędził tam przeciętnie 12 minut i 2 sekundy - pokazują wyniki badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl.
Money.pl (Grupa Wirtualna Polska) przyciągnęło natomiast 9,43 mln użytkowników (co dało 31,8 proc. zasięgu), każdego średnio na 13 minut i 17 sekund. Ponad 10 minut przeciętnego czasu korzystania zanotował jeszcze Bankier.pl (Bonnier Business Polska) - 3,24 mln internautów spędziło tam średnio po 12 minut i 6 sekund.
Dział biznesowo-prawny o2.pl (Grupa Wirtualna Polska) odwiedziło 7,45 mln internautów (25,11 proc. zasięgu), spędzając przeciętnie 4 minuty i 32 sekundy. Na Gazeta.pl (Agora) analogiczna sekcja, działająca pod marką Next Gazeta.pl, zanotowała 4,67 mln użytkowników, 15,74 proc. zasięgu oraz 5 minut i 10 sekund średniego czasu korzystania, a Infor.pl - 4,45 mln odwiedzających, 14,99 proc. zasięgu oraz 4 minuty i 23 sekundy średniego czasu.
Kolejne cztery witryny miały poniżej 4 mln internautów. Na Fakt.pl (Ringier Axel Springer Polska) sekcja o biznesie i prawie zanotowała 3,98 mln użytkowników, 13,41 proc. zasięgu oraz 3 minuty i 18 sekund spędzonych przeciętnie przez odwiedzającego, na Spidersweb - 3,77 mln użytkowników, 12,73 proc. zasięgu oraz 3 minuty i 56 sekund średniego czasu korzystania, na TVN24.pl - 3,45 mln użytkowników, 11,63 proc. zasięgu oraz 3 minuty i 25 sekund średniego czasu korzystania, a na Interii (Grupa Polsat-Interia) - 3,44 mln internautów, 11,61 proc. zasięgu oraz 7 minut i 33 sekundy przeciętnego czasu.

W porównaniu z lipcem na Business Insider Polska ubyło 139,2 tys. użytkowników (1,4 proc.) i 2 sekundy średniego czasu korzystania (0,3 proc.). Money.pl zanotował większe spadki: o 518,9 tys. internautów (5,2 proc.) i 17 sekund spędzonych średnio przez odwiedzającego (2,1 proc.), przez co stracił pozycję lidera zasięgowego.
W sekcji o biznesie i prawie na o2.pl liczba internautów zmalała o 1,14 mln (czyli 13,3 proc.) przy minimalnym wzroście średniego czasu korzystania, a w analogicznym dziale Fakt.pl - o 807,7 tys. (16,9 proc.), ponadto przeciętny czas spędzony przez odwiedzającego zmalał o 54 sekundy (21,4 proc.). Bankier.pl zanotował spadek liczby użytkowników o 388,6 tys. (10,7 proc.), a sekcja biznesowo-prawna - o 6,3 tys. odwiedzających (0,2 proc.) i 22 sekundy średniego czasu korzystania (9,7 proc.).
Za to analogiczny dział Gazeta.pl zyskał 916,4 tys. użytkowników (24,4 proc.) i sekundę przeciętnego czasu korzystania (0,4 proc.), Infor.pl - 821,2 tys. internautów (22,6 proc.) i 13 sekund średniego czasu korzystania (5,2 proc.), a sekcja Spidersweb - 294,5 tys. użytkowników (8,5 proc.) i 30 sekund średniego czasu (14,5 proc.).
Natomiast sekcja biznesowo-prawna Interii zyskała 225,8 tys. internautów (7 proc.), a przeciętny czas spędzony przez każdego zmalał o 37 sekund (7,5 proc.).
Newsletter




Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: Business Insider znów przed Money.pl, Next Gazeta.pl i Infor.pl z dużymi wzrostami