Buzz Media jako buzz. z nową ofertą i Ewą Buczny jako client service directorem
Agencja Buzz Media zmieniła nazwę na buzz. i wprowadziła ofertę obejmującą szeroki zakres usług marketingowych. Do firmy jako partner i client service director dołączyła Ewa Buczny, wcześniej pracująca m.in. w 24/7 Digital i MRM Worldwide. Dyrektorem zarządzającym pozostaje Paweł Suchocki, założyciel agencji.

buzz. w nowej formule oferuje usługi z zakresu budowania strategii marketingowych, kreacji, ATL, BTL, digital (w tym social media marketing), eventów oraz marketingu rekomendacji. Ta ostatnia usługa realizowana jest za pośrednictwem własnej platformy Rekomenduj.to.
- Zadowoleni klienci coraz częściej proponowali nam współpracę przy projektach z różnych obszarów marketingu. Dzięki połączeniu naszych dotychczasowych kompetencji i wiedzy z doświadczeniem Ewy jesteśmy w stanie w pełni odpowiadać na potrzeby marketerów. Jej obecność pozwala nam wejść na kolejny szczebel rozwoju agencji - podkreśla Paweł Suchocki.
Suchocki odpowiada w buzz. za bieżące zarządzanie, budowanie relacji biznesowych z kluczowymi klientami oraz dalszy rozwój agencji. Ewa Buczny, która dołączyła do firmy jako partner i client service director, zajmuje się budowaniem relacji z klientami i jakością ich obsługi, zarządzaniem zespołem obsługi klientów oraz współtworzeniem strategii agencji.
Buczny specjalizuje się działaniach marketingowych dla branży kosmetycznej i FMCG. Poprzednio przez prawie trzy lata pełniła funkcję senior account managera w agencji 24/7 Digital. Wcześniej przez wiele lat pracowała m.in. w agencjach MRM Worldwide i McCann Erickson Polska. Realizowała projekty dla takich firm L’Oréal Polska, Procter & Gamble, Unilever, Nestlé, Maspex, Samsung, Amrest, McDonald’s Polska i Coca-Cola.
Najważniejszymi klientami buzz. są BaByliss Polska, Storck, Pernod Ricard, Wyborowa, Nestlé, Winiary, Adamed Consumer Healthcare, Onet i Target. Z tej grupy pozyskanymi przez agencję w ostatnim okresie są Adamed, BaByliss Polska i Storck.

Newsletter






 Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?” 
 Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły? 
 Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”? 
 Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 
 Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 

Dołącz do dyskusji: Buzz Media jako buzz. z nową ofertą i Ewą Buczny jako client service directorem