SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Była dyrektorka sprzedaży Eurozetu doradczynią zarządu naTemat

Od sierpnia do Grupy naTemat dołączyła Monika Jankowska-Janicka. Została doradczynią zarządu ds. przychodów. – Jesteśmy przekonani, że jej zaangażowanie przyspieszy rozwój naszej oferty i pomoże nam jeszcze skuteczniej zdobywać oraz utrzymywać zadowolonych klientów – mówi Beata Golubińska, CEO Grupy naTemat.

Monika Jankowska-Janicka Monika Jankowska-Janicka

Monika Jankowska-Janicka to managerka z kilkunastoletnim doświadczeniem w obszarze sprzedaży radia i digitalu na rynku bezpośrednim, specjalistka w budowaniu strategii sprzedaży direct i new business.

W latach 2015 – 2024 tworzyła zespoły sprzedaży bezpośredniej w Grupie Eurozet i zarządzała nimi z sukcesami, rozwijając m.in. sprzedaż new business. Jako dyrektorka sprzedaży bezpośredniej w Eurozecie odpowiadała także za współpracę z klientami strategicznymi, negocjując bezpośrednio z największymi reklamodawcami w Polsce.

Zobacz: Kluczowe zmiany w Grupie naTemat. Trzech nowych szefów obszarów

Od 2023 roku, po zakupie Eurozetu przez Agorę, pełniła funkcję dyrektora rozwoju sprzedaży Bezpośredniej i odpowiadała za połączenie i wyrównanie kompetencji zespołów handlowych z obu firm, na rynku bezpośrednim. Zbudowała nową strategię i kilkudziesięcioosobowy zespół, który pod jej skrzydłami sprzedawał połączoną ofertę radiowo-digitalową stacji. Z Grupy Eurozet odeszła na początku 2025 roku.

Transfer z Grupy Eurozet

– Bardzo się cieszę, że będę wspierać Grupę NaTemat w budowaniu strategii sprzedażowej i wzmacnianiu pozycji reklamowej na mocno konkurencyjnym rynku. Produkt jest jakościowy i ma spory potencjał wzrostu, a reklamodawcy wciąż szukają jakościowego contentu. W zespole czuć dużo dobrej energii i zaangażowania – a to niezbędne dla rozwoju sprzedaży – mówi Jankowska-Janicka.

– Współpraca z Moniką to dla nas ogromna szansa. Jej doświadczenie w budowaniu silnych kompetencji sprzedażowych wniesie realną wartość do naszego wydawnictwa. Będziemy mogli czerpać z najlepszych praktyk, które wypracowała przez lata pracy z klientami w dojrzałych zespołach handlowych. Monika wnosi świeże spojrzenie, pozytywną energię i nową dynamikę. Jesteśmy przekonani, że jej zaangażowanie przyspieszy rozwój naszej oferty i pomoże nam jeszcze skuteczniej zdobywać oraz utrzymywać zadowolonych klientów – zaznacza Beata Golubińska, CEO Grupy naTemat.

Dołącz do dyskusji: Była dyrektorka sprzedaży Eurozetu doradczynią zarządu naTemat

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
baras
Dla Moniki to raczej krok w tył. Dziwny transfer
0 0
odpowiedź