Była dyrektorka komunikacji marketingowej PZU w VeloBanku
Agnieszka Rzepkowska, ktora przez blisko 8 lat związana była z marketingiem firmy ubezpieczeniowej PZU dołączyła do VeloBanku na stanowisko dyrektorki marketingu. W roli tej zastąpiła Małgorzatę Wilińską.

Agnieszka Rzepkowska będzie zarządzać kilkunastoosobowym zespołem, który zajmuje się m.in. realizacją strategii marketingowej, zakupem mediów i działaniami digitalowymi. Raportuje bezpośrednio do Katarzyny Meissner, dyrektor zarządzającej Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku.
Nowa dyrektor w VeloBanku
– Do zespołu VeloBanku dołącza ekspertka z dużym zrozumieniem specyfiki modeli zarówno B2C jak i B2B, która realizowała strategie marketingu i wsparcia sprzedaży przekładające się na wzrost przychodów i poprawę satysfakcji klientów. Agnieszka doskonale rozumie wyzwania nowoczesnych finansów, a przy tym wnosi świeżą energię i podejście oparte na danych, technologii i empatii wobec klienta. Wierzę, że z pomocą Agnieszki marka VeloBanku jeszcze mocniej i ciekawiej zaznaczy swoją obecność na rynku – mówi Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca obszarem komunikacji i marketingu w VeloBanku.
Agnieszka Rzepkowska w PZU pracowała blisko 8 lat, do wiosny 2023 roku. Najpierw przez niespełna rok była marketing communication managerką, a potem dyrektorką komunikacji marketingowej.
W połowie 2023 roku dołączyła do firmy Bolttech, gdzie pracowała jako dyrektorka marketingu na Europę i Afrykę.
W latach 2012 - 2015 była brand managerką w Nationale Nederlanden. Wcześniej, przez ponad 8 lat pracowała w TUI Poland, m.in. jako brand managerka. Jest absolwentką Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie ze specjalizacją zarządzanie i marketing. Ukończyła również studia podyplomowe z zakresu coachingu na tej samej uczelni i jest profesjonalnym coachem. Jest też absolwentką programu The Chartered Institute of Marketing (CIM) i posiada Diploma in Professional Digital Marketing.
Dołącz do dyskusji: Była dyrektorka komunikacji marketingowej PZU w VeloBanku