Canal+ przeprasza za reklamy w transmisjach z Ligi Mistrzów
Tuż przed rozpoczęciem wtorkowych meczów Ligi Mistrzów stacje Canal+ Polska wyemitowały reklamę. Kibice narzekali, że nie mogli zobaczyć prezentacji składów drużyn, ani usłyszeć odświeżonego hymnu Ligi Mistrzów. - Taka sytuacja nie powinna mieć miejsca i najmocniej za nią przepraszamy – napisał nadawca w mediach społecznościowych.

Na otwarcie Ligi Mistrzów stacje Canal+ transmitowały m.in. spotkania Juventus - PSV Eindhoven, Young Boys Berno - Aston Villa, AC Milan - Liverpool, Real Madryt - Stuttgart. Kibiców zirytowały reklamy tuż przed rozpoczęciem poszczególnych meczó. Klienci krytykowali za to nadawcę m.in. na jego profilach społecznościowych.
- Reklama podczas hymnu Ligi Mistrzów to skandal – napisał Łukasz. - Patologia... Nie dość, że wymagacie płacenia od ludzi, którzy mają wykupione pełne pakiety to jeszcze dajecie reklamy w czasie hymnu – narzekał Dawid. - Nie no hit, nie dość, że puszczacie mecz trzeciej kategorii na Canal+ 360, to jeszcze ta chamska reklama w trakcie podawania składów i początku meczu, kiedy można zobaczyć piłkarzy wychodzących na boisko - nie krył oburzenia Kamil.
CZYTAJ TEŻ: Zmiany w cennikach Canal+ i Polsat Box
Wielu widzów zdziwił fakt, że sportowe kanały premium w ogóle emitują reklamy. - Dlaczego w dodatkowo płatnych kanałach są reklamy i nie widzimy składu gospodarzy meczu? – pytał z kolei na portalu X (dawny Twitter) Michał. - Posiadam wasz najdroższy pakiet z kanałami Canal+ Extra. Podczas oglądania meczu Milan vs Liverpool nie mogłem posłuchać hymnu oraz obejrzeć wyjścia zawodników na boisko, tylko wyskoczyly reklamy WTF???!!! W pakiecie premium nie powinno być reklam podczas transmisji. Nigdy czegoś takiego nie miałem, ani na Polsacie, ani na TVP. Gdzie można złożyć reklamację i poprosić o zwrot kosztów? Gdyż usługa nie jest premium, tylko jakieś oszustwo, gdyż płacąc za Premium, nie można obejrzeć 100% czasu transmisji, tylko wyskakują reklamy, czego nie ma nawet w telewizjach, które nie nazywają się premium jak TVP – narzekał Kamil. - Proponuję jeszcze reklamy w trakcie meczu np. Rzut wolny, karny albo zmiana zawodnika jest tyle możliwości, ogarniecie to - ironizował Jacek.
Canal+ zmieni porę emisji reklam
W środę do tych zarzutów odniósł się Canal+ Polska. - Wczorajsze spotkania UEFA Champions League po raz pierwszy były poprzedzone reklamą. Niestety jej emisja zakłóciła ważne dla Was momenty i wydarzenia przed pierwszym gwizdkiem - hymn Ligi Mistrzów UEFA czy prezentacje składów drużyn. Taka sytuacja nie powinna mieć miejsca i najmocniej za nią przepraszamy. Blok z reklamą przesuniemy odpowiednio wcześniej, tak aby nie ingerował w to co dzieje się na boisku zaraz przed startem spotkania - napisał nadawca w mediach społecznościowych.
CZYTAJ TEŻ: Ruszyła nowa stacja Canal+ Polska
- Nie będzie tej reklamy w miejscu, w którym nie powinno jej być. Przepraszamy - dodał Michał Kołodziejczyk, dyrektor redakcji sportowej Canal+ Polska.
Jak informowaliśmy w sierpniu, Group One, do której należą takie agencje, jak Value Media, Chage Serviceplan kupiła od Canal+ na wyłączność nową formę reklamową, która nigdy dotąd nie była w emisji telewizyjnej. Produkt Golden Spot to 30-sekundowy spot emitowany bezpośrednio przed meczami Ligi Mistrzów UEFA w sezonie 2024/2025, wyświetlany już po wejściu piłkarzy na murawę.
Podawaliśmy wówczas, że w czasie każdego z 167 meczów (podczas których dostępny będzie Golden Spot) najbardziej prestiżowych rozgrywek piłkarskich na świecie wyemitowany zostanie wyłącznie jeden spot, a Group One wykupiło prawo do wszystkich emisji.
- To najbardziej prestiżowe lokowanie marek podczas spotkań Ligi Mistrzów, jakie dotychczas umożliwiała telewizja. W momencie hymnu już 100 proc. uwagi widzów i fanów Ligi Mistrzów jest na małym ekranie, a więc też na spocie, który będzie emitowany tuż przed rozpoczęciem gry - mówił Bartosz Kuczyński, buying intelligence director w Group One Media (spółki mediowe Group One).
Transmisje w Canal+ z Ligi Mistrzów przez trzy lata
Canal+ nabył prawa do Ligi Mistrzów na sezony 2024/25, 2025/26, 2026/27 wiosną. Wcześniej rozgrywki pokazywały stacje Polsat Sport Premium. Aby uzyskać dostęp do wszystkich meczów Ligi Mistrzów UEFA w Canal+ należy posiadać pakiet Super Sport, jako klient telewizji satelitarnej (nowi abonenci od 65 zł/miesięcznie) lub jako subskrybent serwisu streamingowego Canal+ online (również od 65 zł/miesięcznie).
Jeżeli ktoś już jest klientem Canal+ lub ma subskrypcję Canal+ online, to w zależności od posiadanych pakietów może dokupić dostęp do UEFA Champions League (od 15 zł). Mecze pokazują stacje Canal+ Extra 1-4, a także Canal+ 360 (niedawno kanał zastąpił Canal+ Family). 1 października ruszą dodatkowe kanały wirtualne Canal+ Extra 5-7. Wybrane spotkania dzięki sublicencji można oglądać w TVP Sport. Stacje Canal+ Extra mogą oglądać nie tylko klienci Canal+ i Canal+ online, ale także wybranych operatorów, m.in. Vectra, Inea, Toya.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Canal+ przeprasza za reklamy w transmisjach z Ligi Mistrzów