Canal+ z promocją dla młodych ludzi
Platforma streamingowa Canal+ online wprowadziła promocję dla osób od 18 do 26 roku życia. Przez rok mogą zyskać dostęp do pakietu Canal+ z treściami na żądanie za 20 zł miesięcznie.

Klienci, którzy decydują się na taką ofertę mogą z niej w dowolnym momencie zrezygnować. Z promocyjnej ceny nie można korzystać dłużej niż przez 12 miesięcy. Później opłata za pakiet Canal+ wzrasta do 45 zł miesięcznie. Z promocji można skorzystać tylko do końca października.

Co znajdziemy w pakiecie Canal+?
Promocja obejmuje dostęp na dwóch urządzeniach jednocześnie. W skład pakietu Canal+ wchodzą filmy, seriale, dokumenty i inne treści na żądanie oraz 18 kanałów linearnych. To Canal+ Premium HD, Canal+ Film, Canal+ Seriale, Canal+ Family, Canal+ Dokument, Canal+ Kuchnia, Canal+ Domo, Canal+ Sport, Canal+ Sport 2, Canal+ Sport 3, Canal+ Sport 4, Canal+ Sport Now, nSport+, Ale Kino+, Novelas+, Planete+, MiniMini+ i TeleToon+.
Zobacz także: Platformy OTT zastąpią sieci kablowe? „Wiele razy grzebano nas w głębokim grobie”
- Maraton serialowy po powrocie z zajęć? Wspólny mecz ze znajomymi, a może interesujący dokument? Mamy to wszystko w supercenie! Canal+ online to mnóstwo najpopularniejszych seriali, filmów, szeroki wybór dokumentów, emocjonujący sport na żywo i wiele więcej! - reklamuje ofertę Canal+.
Platforma nie komentuje wprowadzenia promocji dla najmłodszych użytkowników. Analogiczna oferta wcześniej pojawiła się we Francji. Można przypuszczać, że Canal+ próbuje przekonać do swoich usług grupę, która niekoniecznie korzystała z tradycyjnej telewizji i do tej pory korzystała głównie z Netflixa.
Z badań Rethink TV wynika, że do 2025 roku co trzeci abonent sieci kablowych lub platform cyfrowych może z nich zrezygnować na rzecz platform streamingowych. Dotychczasowi tradycyjni operatorzy robią wszystko, aby odwrócić ten trend. Późną wiosną 2020 roku powstała platforma Canal+ online, która pozwala korzystać z najbardziej atrakcyjnych treści Canal+ i zewnętrznych dostawców na zasadzie subskrypcyjnej, bez anteny satelitarnej. Usługa jest dostępna z poziomu przeglądarki internetowej na komputerach oraz aplikacji w smartfonach, tabletach, telewizorach i przystawkach.
Rosną przychody Canal+
Pod koniec I półrocza 2021 roku Canal+ miał 22,1 mln abonentów, w tym 8,9 mln w samej Francji. W analogicznym okresie ub.r. abonentów było 20,4 mln. Przychody z działalności telewizyjnej we Francji wzrosły o 1,7 proc. Z kolei na zagranicznych rynkach, gdzie Canal+ jest dostępny o 4,4 proc. Przyczynił się do tego wzrost liczby abonentów. W ciągu całego roku przybyło ich 1,4 mln.
Zobacz także: Platforma Canal+ ostrzega abonentów przed atakami hakerów
Zyski Canal+ poprawiły się w porównaniu z I półroczem ub.r. EBITDA wzrosła z 300 do 330 mln euro. Ostatnie wyniki dotyczące kondycji spółki nad Wisłą pochodzą sprzed roku. Wówczas Canal+ miał 2,37 mln zł klientów bezpośrednich (0,3 proc. więcej niż rok wcześniej), czyli korzystających z Platformy Canal+, oferty telekomunikacyjnej, serwisów VoD i jej pakietów na platformie Player należącej do TVN Grupy Discovery.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Canal+ z promocją dla młodych ludzi