CCC będzie sprzedawać buty i torby Gino Rossi, zajmie się też ich marketingiem
Firma Gino Rossi i jej spółka zależna GR Trade Mark zawarły z grupą kapitałową CCC umowę dotyczącą współpracy biznesowej oraz licencji, mającej na celu poszerzyć zakres dystrybucji towarów i marki Gino Rossi na istniejących i nowych rynkach. Współpraca ta ma przynieść spółce 15-18 mln zł przychodów w przyszłym roku i od 36 do 40 mln zł w kolejnych dwóch latach.

Na mocy zawartej umowy CCC będzie sprzedawać produkty Gino Rossi (głównie obuwie) we wszystkich swoich kanałach sprzedaży - zarówno w sklepach stacjonarnych, jak w internecie. CCC ma też sublicencję na korzystanie ze znaków towarowych i oznaczeń Gino Rossi, w tym produkcję towarów z ich użyciem.
Marka Gino Rossi wejdzie na wszystkie rynki gdzie obecna jest sieć dystrybucyjna CCC – w 22 krajach w Europie oraz w Rosji, a od połowy przyszłego roku – także w Dubaju i w innych rejonach Bliskiego Wschodu. Obuwie i torby Gino Rossi będą produkowane w zakładach tej marki w Słupsku lub Elblągu. Za udzieloną licencję CCC zapłaci firmie Gino Rossi wynagrodzenie – będzie ono rozliczane kwartale a jego wysokość będzie zależna od rocznej wartości sprzedaży netto towarów z wykorzystaniem znaków towarowych i oznaczeń spółki.
Ponadto dzięki zawartej umowie, CCC ma też prawo do dystrybucji i reklamy w Europie i Rosji towarów wyprodukowanych przez Gino Rossi i zakupionych przez CCC. Przez pierwsze dwa lata (liczone od początku stycznia 2019 roku) CCC kupi minimum 300 tys. par lub sztuk towarów. Jeśli strony uznają współpracę za odpowiednio korzystną i pozytywną to podejmą starania, aby zwiększyć wolumen zamówień do poziomu około 500 tys. par lub sztuk towarów rocznie.
Gino Rossi szacuje, że dzięki współpracy z CCC osiągnie w przyszłym roku od 15 do 18 mln zł przychodów, a w dwóch kolejnych latach – od 36 do 40 mln zł.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: CCC będzie sprzedawać buty i torby Gino Rossi, zajmie się też ich marketingiem