Ciastka Hit w reklamach „robią imprezę” (wideo)
Pod hasłem „Hit robi imprezę” wystartowała nowa kampania reklamowa ciastek Hit (produkowanych przez Bahlsen Polska). Akcję przygotowały i realizują firmy Brainbox, Film Reaktor i Starcom.

W nowym spocie chłopak z naręczem ciastek Hit informuje starszą sąsiadkę o wieczornym spotkaniu ze znajomymi, zapewniając, że będzie cicho i spokojnie. Tak naprawdę jest to ostra impreza, co widać w prezentowanych migawkach. Staruszkę bardziej interesują same ciastka, przy których wieczorem też łapie imprezowy nastrój.
Imprezowanie od wielu lat jest motywem przewodnim komunikacji marketingowej ciastek Hit. Zeszłoroczna kampania przebiegała pod hasłem „Może powodować imprezy”, a jej głównym bohaterem był imprezowicz w masce łosia (zobacz więcej).
Nowa akcja reklamowa jest prowadzona od poniedziałku w telewizji (m.in. Polsat, TVN, Eska TV, 4fun.tv, National Geographic) oraz internecie, także mobilnym (m.in. YouTube, Player.pl, Twitch.tv). Akcję zaplanowano do końca sierpnia.
Kreacją kampanii zajęła się agencja Brainbox, produkcją spotu - dom produkcyjny Film Reaktor, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Ciastka Hit w reklamach „robią imprezę” (wideo)