Starcom obronił budżet mediowy Bahlsen Polska
Agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe, ponownie wygrała przetarg na obsługę mediową firmy Bahlsen Polska, producenta ciastek Hit, Leibniz i Krakuski. Pracuje dla niej od 2015 roku.
Agencja mediowa Starcom została wybrana w przetargu, który dotyczył wszystkich kanałów komunikacji. Postępowanie obejmowało Polskę i Rumunię w związku z tym, że Bahlsen Polska jest hubem komunikacyjnym na Europę Środkową i Wschodnią. Decyzja o ponownym wyborze Starcomu oznacza kontynuację współpracy między firmami, rozpoczętej w 2015 roku. Starcom nadal będzie odpowiedzialny za strategię komunikacji, planowanie i zakup mediów.
Przetarg był koordynowany przez firmę audytorską Media Strategy i centralę z Czech.
- Utrzymanie zaufania klienta przez wiele lat to najlepszy dowód partnerskich relacji i wzajemnego zrozumienia potrzeb biznesowych. Ten sukces jest owocem pracy całego zespołu - mówi Magda Kolenkiewicz, dyrektor generalna Starcomu.
Firmy nie ujawniają szczegółów przetargu ani okresu, na jaki zawarły umowę.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Starcom obronił budżet mediowy Bahlsen Polska