Agencja Dziadek do orzechów obsługuje markę Lajkonik
Koncern Lorenz Bahlsen Snack-World wybrał w przetargu agencję Dziadek do orzechów do obsługi reklamowej marki słonych przekąsek Lajkonik.
Przedmiotem postępowania przetargowego Lorenz Bahlsen Snack-World było było rozwinięcie nowej platformy komunikacyjnej marki Lajkonik w 2021 roku.
Współpraca obejmie m.in. planowanie, produkcję, koordynację dla całości działań komunikacyjnych marki Lajkonik w 2021 r.
Agencja będzie odpowiedzialna za realizację kampanii wizerunkowych, aktywacji konsumenckich, stałej komunikacji na profilach marki w mediach społecznościowych, a także komunikację wewnętrzną.
– Zdecydowaliśmy się powierzyć markę Lajkonik agencji Dziadek do orzechów, ponieważ zaproponowana platforma po prostu skradła nasze serca. Idealnie odpowiada na potrzeby komunikacyjne marki. Głęboko wierzymy, że również wierni konsumenci marki ją pokochają – mówi Joanna Sterna, senior brand manager marki Lajkonik.
Ostatnią dużą kampanię reklamową marka Lajkonik prowadziła w 2019 roku. Bajgle i Paluchy Lajkonik Wypiekarnia reklamowane były jako „wypiekane z sercem”, akcję przygotowała GDP Agency.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Agencja Dziadek do orzechów obsługuje markę Lajkonik