Crunchips dołącza do grona klientów Altavia Kamikaze + K2
Marka Crunchips została nowym klientem agencji Altavia Kamikaze + K2, po wygranym przetargu. Firma Lorenz przedłużyła również o kolejny rok współpracę dotyczącą brandu Lajkonik - agencja będzie kontynuować jego obsługę trzeci rok.
Przetarg na działania dla marki Crunchips dotyczył obszarów takich jak: strategia i idea kreatywna komunikacji w social mediach na 2024 rok, działania ongoingowe (prowadzenie FB i IG), komunikacyjne wsparcie działań CSR, współpraca z influencerami, prowadzenie aktywacji i konkursów oraz działania paid media. Pierwsze wspólne działania wystartowały w lutym.
Z kolei w przypadku marki Lajkonik firma Lorenz przedłużyła współpracę z Altavia Kamikaze + K2 o kolejne 12 miesięcy i odbyło się to bez przetargu. Będzie to już trzeci rok współpracy. Jej zakres to m.in. opracowanie strategii i koncepcji komunikacji SoMe na cały rok, działania ongoingowe (FB i IG), paid media, jak również prowadzenie aktywacji i konkursów oraz współpraca z influencerami.
Pierwszym efektem przedłużenia współpracy była zakończona właśnie kampania paluszków Lajkonik - „Sięgnij po ponadczasowe klasyki”, która przypominała o kultowych retro-przedmiotach, prezentując przy tym całą gamę rodzajów paluszków - ekstra cienkie, klasyczne, delikatne, Junior, z sezamem i o smaku cebulki.
Na pierwszy kwartał planowane są jeszcze rozbudowane działania aktywacyjne dla marki Lajkonik w social mediach.
Lajkonik współpracuje z Altavia Kamikaze + K2 (wcześniej Kamikaze) po wygranym na początku 2022 r. przetargu.
- W ramach Altavia Kamikaze + K2 standardowo pracujemy w multidyscyplinarnych, kilkunastoosobowych teamach skupionych i dedykowanych konkretnym klientom. Dla Lorenz taki zespół funkcjonuje już od ponad 2 lat, sukcesywnie poszerzając zakres współpracy na kolejne obszary. Wszystkie bieżące działania dla tego klienta prowadzone i organizowane są przez Annę Osińską-Plocek, account director, oraz Annę Michalec, senior account manager - komentuje Katarzyna Kosińska-Rysz, client service director agencji.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Crunchips dołącza do grona klientów Altavia Kamikaze + K2