ClickAd Interactive będzie promować w internecie margaryny Optima
Agencja ClickAd Interactive zajmie się kompleksową obsługą internetową trzech produktów marki Optima: Optima Cardio, Optima Omega 3 i Optima DHA, produkowanych przez ZT Kruszwica-Grupę Bunge.
Obsługa marek Optima w internecie obejmuje m.in. opracowanie strategii digital, tworzenie serwisu optymalnewybory.pl, działania w social mediach oraz przygotowywanie innych treści. Zespół ClickAd Interactive poprowadzi również dla nowego klienta działania mediowe w zakresie zakupu mediów, tworzenia koncepcji kreatywnych i produkcji formatów.
Działaniami w social mediach zajmie się Social Signals - team wchodzący w skład ClickAd Interactive. Agencja zajmie się zbudowaniem i obsługą kanałów społecznościowych dla marki Optima z wykorzystaniem serwisów: Facebook, Instagram, Pinterest oraz Youtube.
Umowa obejmuje współpracę stałą. W związku z nowym projektem powiększył się zespół ClickAd Interactive, do którego dołączyła Sylwia Petrykowska na stanowisku project manager, a zespół kreatywny agencji zasiliła Kaja Dulińska obejmując funkcję junior graphic designera oraz Karolina Arasimowicz jako social media specialist.
W sierpniu ZT Kruszwica rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową, przedłużając umowę z domem mediowym Starcom.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: ClickAd Interactive będzie promować w internecie margaryny Optima