Grupa Euvic łączy swoje marki w Euvic Performance
Grupa Euvic konsoliduje wszystkie spółki funkcjonujące w ramach piątego filaru Performance. Tym samym FFW Communication zmienia szyld na Euvic Digital i razem z Euvic Media (dawniej ClickAd Interactive) i Euvic Effect (dawniej All4affiliate) oraz z Euvic360E-com (dawniej 360E-com) tworzą grupę o nazwie Euvic Performance.
Do tej pory w ramach grupy działały wyspecjalizowane agencje: FFW Communication (agencja digital), Re:buzz (agencja świadcząca usługi w zakresie moderacji i ochrony reputacji w sieci), Oraganic Seach (agencja SEO), ClickAd Interactive (dom mediowy), All4Affiliate (agencja performance) i 360 E-com (spółka technologiczna oferująca usługi omnichannel retargetingu).
Po rebrandingu wymienione agencje działają jako marki operacyjne: Euvic Digital, Euvic Buzz, Euvic Organic Search, Euvic Media, Euvic Effect i Euvic 360.
Zobacz: Wspólna oferta Sigma Bis i Euvic Media w przetargu Ministerstwa Sprawiedliwości
Jedna marka Euvic Performance
Choć poszczególne spółki zachowają odrębność operacyjną, na rynku funkcjonować będą pod jedną parasolową marką Euvic Performance.
- Połączenie i rebranding marek funkcjonujących w filarze Euvic Performance to kolejny znaczący krok, którym realizujemy strategię Integratora 2.0. Obszar digital marketingu doskonale uzupełnia ofertę usług cyfrowych Grupy, a konsolidacja spółek w tym obszarze maksymalizuje nasze możliwości. Dzięki synergii płynącej z połaczenia doświadczenia i wiedzy eksperckiej ich zespołów Klienci Grupy Euvic otrzymają zupełnie nowe możliwości w ramach kompleksowej oferty cyfrowej transformacji i sprzedaży online – mówi Łukasz Czernecki, wiceprezes Euvic.
- W toku współpracy, naturalnie okazało się, że efektywność jest wspólnym mianownikiem naszych działań. Dlatego też zdecydowaliśmy się, żeby to właśnie efektywność stała się wyróżnikiem brandingowym naszej grupy – niezależnie od tego czy prowadzimy kampanie w mediach, zarządzamy social media, prowadzimy działania SEO czy opracowujemy strategie komunikacji podkreślamy, że na koniec zarówno nam jak i naszym klientom chodzi o efekty – podkreśla Krzysztof Małecki, partner zarządzający Euvic Digital. - Wierzę, że konsolidacja pomoże nam jeszcze sprawniej oferować nasze usługi. Liczymy także , że wkrótce uda nam się wygenerować kolejne synergie w ramach całej grupy kapitałowej, ze szczególnym uwzględniem filaru Commerce Transformation – dodaje
Zobacz: Euvic Media i Fabryka Komunikacji Społecznej zajmą się dla ministerstwa kampanią o energetyce
Euvic Performance oferuje pakiet usług marketingowych 360 stopni - od strategii, poprzez kreacje, planowanie i zakup mediów, po analizę i narzędzia MarTech pozwalające na generowanie sprzedaży online.
- Pod marką Euvic Performance tworzymy grupę podmiotów, której zadaniem jest bycie One Stop Shop. Klient nawiązując współprace z EP pod jednym dachem może być obsłużony w dowolnym zakresie usług reklamowych, mediowych i komunikacyjnych, ale jednocześnie otrzyma wszelkie wsparcie technologiczne i usługi w oparciu o najnowsze technologie martech i adtech. To połączenie wiedzy, kompetencji i ponad 22 letniego doświadczenia naszych spólek w różnych wyżej wymienionych dziedzinach daje nam możliwość oferowania rozwiązań na zupełnie nowym poziomie. Ostateczne połączenie oferowanych usług w ramach wszystkich podmiotów wydaje się naturalnym krokiem rozwoju firmy, z perspektywy klientów zaś jest gwarancją realizacji ich potrzeb na najwyższym poziomie i z oczekiwanym efektem – wskazuje Maciej Teliszewski, prezes zarządu Clickad SA (Euvic Media, Euvic Effect, Euvic360E-com).
Zobacz: Euvic Media zajmie się obsługą reklamową Polskiego Radia w internecie
Grupa Euvic w 2021 r. powiększyła się o 8 podmiotów, obecnie zatrudnia ponad 4 500 specjalistów. Grupę tworzą następujące filary biznesowe: Software Development, Body/Team Leasing i IT Infrastructure, Innovations, Performance i Commerce Transformation.
Zobacz: Euvic Media zajmie się promocją portalu dane.gov.pl
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Grupa Euvic łączy swoje marki w Euvic Performance