Grupa ClickAd zmienia nazwy spółek na Euvic
Grupa ClickAd, do której należy m.in. agencja ClickAd Interactive zmienia nazwy swoich spółek na Euvic. Wprowadza też ich nową identyfikację wizualną.

Większościowym udziałowcem ClickAd jest od grudnia 2020 roku firma Euvic.
Nowe właściciel kontynuuje obecnie wdrażanie strategii Integrator 2.0 Grupy Euvic. Jej elementem jest zmiana identyfikacji wizualnej i nazw spółek funkcjonujących w Grupie ClickAd.
Od teraz agencje mediowe ClickAd Interactive i All4Affiliate będą posługiwać się odpowiednio nazwami - Euvic Media i Euvic Effect.
Spółka 360 e-com, dostarczająca usługi technologiczne sklepom internetowym, zmienia nazwę na Euvic 360 e-com.
Spółki zmieniają też siedzibę - od końca sierpnia 2021 siedzibą Euvic Media, Euvic Effect i Euvic 360 e-com będzie
biurowiec X20 przy ul. Czerskiej 12 w Warszawie.
Agencja ClickAd Interactive specjalizuje się głównie w obsłudze ministerstw i spółek państwowych. Wśród jej klientów są m.in. Polskie Radio, Lasy Państwowe, Fundusz Sprawiedliwości.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Grupa ClickAd zmienia nazwy spółek na Euvic