Clovin w gronie klientów dentsu X
Agencja dentsu X z grupy dentsu Polska będzie odpowiedzialna za zakup mediów w telewizji i na VOD dla Clovin – polskiego producenta chemii gospodarczej. Pierwsza kampania w ramach tej współpracy ruszy w kwietniu.
Umowa pomiędzy dentsu X a firmą Clovin została podpisana na czas nieokreślony. Wybór agencji klient argumentował najlepszą ofertą kosztową, strategiczną, ale i implementacyjną. Wśród mocnych stron wymieniono także sprawny sposób współpracy oraz proaktywność.
Clovin, producent wysokiej jakości środków czystości zarówno do użytku domowego, jak i profesjonalnego – z początkiem kwietnia startuje z nową kampanią promocyjną proszków do prania Purox.
Za strategie i kreację w pełni odpowiada agencja FCB&theMilkman, za zakup mediów w telewizji i na VOD odpowiada agencja dentsu X (dentsu Polska), a za komunikacje w social mediach agencja Mobile Rockets.
Obecnie produkty firmy Clovin są dostępne w sieciach handlowych i sklepach tradycyjnych na terenie całego kraju.
Firmy nie ujawniają nazw pozostałych uczestników przetargu.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Clovin w gronie klientów dentsu X